Ma plictisesc de moarte .. Iar colegul se uita la tatuajele mele de cand am inceput ora ... Adica de 30 de minute . M.am uitat la el si i.am dat o privere ceva gen " care.i problema " dar el nu s.a miscat . Am lasat.o asa si am asteptat sa se termine ora . Brrrrringgggg. Gata ... Am scapat .
Vreau sa ma ridic sa ma duc sa.mi iau ceva de mancare si o mana m.a apucat de inchietura si m.am intors cu fata sa vad pe cine bag in spital . Dar cine credeti ca era... Exact ... Maidanezul.Se aproprie de mine si ma lipeste de perete si dechide gura si imi spune :
- Unde am ramas ? Si afiseaza un zambet pervers.. Hmm ... Imi place tipu' .
- La partea in care nu mi.ai raspuns la intrebare ,spun eu fara sa ma chinui foarte mult .
- Ce zici daca iti raspund la intrebare in pat ? Spune el fara pic de jena iar eu in secunda doi am fost cu genunchiul in zona lui sensibila . el s.a lasat jos de durere iar eu m.am aplecat si i.am spus la ureche :
"Nu o sa.ti mearga cu mine ..." si il musc de obraz incat sa fiu singura ca ii ramane semnul cel putin o saptamana .. Si am reusit .Imi continui drumul spre cantina .. Imi iau un mar si ma intorc in clasa pentru ca va incepe urmatoarea ora si nu vreau sa stau pe hol .
Cand am ajuns in clasa, baiatul lovit de mine acum cateva minute era inca in banca cu zambetul pana la urechi cand ochii lui i.au intalnit pe ai mei.
Mi.am dat ochii peste cap si m.am dus sa ma asez in banca .. M.am asezat pe scaunul de langa el si i.am spus sarcastic :
- Te mai doaree ?
-Nu ... Mi.a placut faza . Ai tupeu, imi place, nici o fata nu a mai avut tupeul sa ma respinga . Ce ai zice daca dupa ore ne vedem ? Spune el fara pic de regret ca l.am lovit.
- Ok . Dar eu m.am plictisit asa ca ce zici sa mergem de acum ? Ce se intampla cu mine ?!! Sunt prea draguta cu un necunoscut !
- Credeam ca vrei sa faci impresie buna in prima zi de liceu ..
- Buna gluma ! El zambeste iar eu ii raspund la zambet .Ne luam ghiozdanele si plecam . Eu i.am spus ca trebuie sa ma duc pana la dulap sa imi iau casaca de la motocicleta si sa o i.a inainte . Eu am plecat la dulap . Langa dulapul meu eraa ...