Ikerova výhra.

102 2 2
                                    

Iker se zamračil, sluníčko mu dnes nedělalo dobře. Trušku znuděným pohledem sjel celý stadion. Při představě, že je narváno a všichni čekají jeho úžasné vychytávky. Vidí Ramose, jeho nejlepšího přítele, jak mu vztyčeným palcem dokazuje, že on je ta jednička. Jednička věrná Realu Madrid. Pohled se mu zasavil na ženě, kterou usilovně hypnotizoval pohledem. Mohlo jí být dvacet, jemu už bylo sedmatřicet není to trochu zvrácené dívat se na ni. Vždyť on ji zná! ,,Slečno Hernandézová, Özil je už volný. Přejete si s ním udělat rozhovor?" obrátil se na ni jeden z trenérů Béčkového mužstva. Jejich trenér zrovna dřel z kůže Ronalda, kterému tentýž rok měl končit kontrakt. ,,Oh jistě, mám tu na něho počkat nebo mám jít za ním?" pomalu z kabelky vytáhla bloček a propisku. ,,Jak chcete. Možná tu můžete počkat, támhle je Casillas, takže jestli chcete můžete si na moment dojít i za ním. Myslím si, že Mesut ještě ani nedošel do sprchy." uchechtnul se čtyřicátník a zamířil si to ke kabinám. Iker se podrbal za uchem, jako vždy když byl nervózní. Pohled sklopil do země a snažil se udržet si chladnou hlavu. Nica byla blízko něj, i ona nebyla ve své kůži. Pramínek vlasů si strčila za ucho a milým přívětivým pozdravem ho oslovila. Upřel na ni svá krásná hnědá kukadla. ,,Co si myslíte o dalším Clasicu? Hraje se na Nou Campu, takže katalánci budou hrát doma a je známo, že doma mají velkou podporu."

,,Budu se snažit být nadále dobrým brankářem. Už sice nejsem nejmladší, ale pořád vím, jak správně chytat." uchechtne se. Kamera se mu zaměřila na obličej a poté se opět oddálila. ,,Myslíte, že věrní madridisti Vás příjdou podpořit?"

,,Budu v to doufat, protože oni jsou prostě úžasní."

,,Já Vám budu držet palce a pokud to výjde i já budu moci přihlížet vašim výkonům a nakonec s Vámi některými udělám rozhovor. Tak ať chytíte, co nejvíce gólů." nakonec se usmála s svěže mu podala ruku. Přišla mu roztomilá, až nad míru. Kameraman odešel, většina z nich dlouho nevydrží pracovat, jednoduše si musel dojít pro kávičku, aby se náhodou nepřepracoval. Brunetka už si to mířila za Mesutem. Záviděl mu jeho věk, kdyby mu bylo jako jemu nebylo by to těžké pozvat ji někam. ,,Je tu někde Sergio?" volal Cristiano sedřený z tréningu. ,,On už dotrénoval, proč?" stále se zaujetím pozoroval němčoura s reportérkou. ,,No já nevím, poslední dobou to fláká. Celkem pěkná co?" pohledem ukázal na Nicu ,,Sice není zrovna nic moc, ale jinak ujde." Ikero nechápal, co se Ronaldovi na ní nelíbí. To je určitě tím, že ON byl vždycky na modelky, hrozně vyhublé a vysoké. ,,Chceš o ní něco říct?"

,,Hm?"

,,Nějak divně se culí na Messiho.." zkroutil Ronaldo divně ústa. Z té představy, jak něco provádí s Lionelem se mu hrozně chtělo čůrat. ,,Aha.." Casillase to nezajímalo. Mourinho se vztekal. ,,Všichni se vybavujou a nic nedělaj. Proč ne?!! Putos!!! Puta!!" vztekal se a roztrhal jeden tréningový plán. Kameraman dotočil s Mesutem a Nicou reportáž. ,,Já půjdu pěšky" pousmála se Nica na Huga (kameraman). ,,Já...Vás vezmu!" ozval se najednou Iker. ,,Já to nemám daleko, nedělejte si se mnou starosti."

,,Já Vás vezmu, ještě chvilku počkejte a já Vás svezu. Nemusíte se bát." snažil se to odlehčit.

A tak spolu projeli celé město..

El Clasico

Hráči se na trávníku rozcvičují. Hned v druhé řadě sedí Nica, ale ta teď mává na Messiho, který si zahřívá ruce. ,,Leo, já ti věřím. Ale dneska bych tu výhru přála spíš Madridu." ťukne ho do nosu. On na ni jen zamrká. Iker se bolestivě usmál. Přál si aby jemu projevovala takovou důvěru, aby jeho usměrňovala. ,,Doufám, že se ti to Ikere povede vychytat, už jsem Leovi říkala, aby tě šetřil. Jen žertuju." smála se. Vrátila se zpátky na tribunu s nervózním pohledem.

Zápas začal a on se nemohl soustředit, ještě nikdy se mu nestalo, aby měl takové motýlky v břiše. Sledoval, jak Nica se zatajeným dechem drží palce buď Messimu nebo jemu, přál si aby to bylo pro něj. Messi se přiblížil do nebezpečné vzdálenosti a střelil, všichni se zvedli, ale gól to nebyl. Nica zatleskala. ,,Skvěle Ikere!"

Messi se povalil na trávník. Stadionem se rozezněla klobová hymna Realu Madrid. Fanoušci se rvali dolů a nastvavovali ruce, každý chtěl poplácat. Mezi nimi se prodrala Nica. S mikrofonem a kameramanem za sebou. ,,Sergio!! Můžu s některým z Vás udělat rozhovor?" Sergio zamrkal a přivlekl Ikera. ,,Myslí, že bys ten rozhovor měla udělat s ním. On si to zaslouží." Ramos předtím než zmizel ještě poplácal Ikera po zádech a šeptem mu popřál štěstí. Reportérka šla na trávník a upřeně se mu zadívala do očí. ,,Ikere,moc gratuluji. Chytal jste výborně a vychytal i nemožné. Obdivuji Vás a až se rozhodnete odejít nebude už nikdo lepší. Co mi k výhře řeknete?"

,,Bylo to těžké, ale snažil jsem se. Bylo to pro tým. Real Madrid miluji celým srdcem a jen těžce dám tomuto týmu sbohem. Jsme jako rodina a to je klíčem úspěchu."

,,Nebuďte skromný. Je něco, co by jste chtěl říct do kamery?"

,,Děkuju za všechnu podporu, za zlých časů. Byli jste tu vždy pro mě a...... Miluju tě." zastavil se. Nica nebyla schopna slova. Jen se dívala, dokud se Iker nenahnul. ,,Miluju tě. Bez tebe bych to nezvládl. V autě si mi dodala sebevědomí. Dnes jsem to vychytal všechno díky tobě." a Iker se usmál.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 18, 2013 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ikerova výhra.Kde žijí příběhy. Začni objevovat