"Hej, Jeremy!"uslyšel jsem povědomý hlas. Otočil jsem se za ním a spatřil běžící Sashu. "Půjdeš se mnou do gameshopu? Mají tam slevy."ďoubala do mě. "Já myslel že tebe hry moc nezajímají."zasmál jsem se. "Dobře. Nemají slevy, ale potřebuju se zbavit tohohle slevovýho kupónu."řekla a z kapsy vytáhla červený kupon.
"Ne, díky. Nemám zájem."řekl jsem a vyskočil na zídku. "Máš ještě ten energy drink?"zeptala se. "Jo. Ale nedám."řekl jsem. Z batohu jsem ho vytáhl a napil se. Sasha se na mě zle podívala a snažila se vyskočit na zídku. Marně. Jak neschopná dokáže být.
Sashu to po chvilce přestalo bavit, tak jsem jí pomohl nahoru a sledoval ostatní jak jdou ze školy. Mezi nima jsem uviděl i Andrewa. "Klidně to vypí..."řekl jsem a láhev jsem Sashe strčil do rukou a rozeběhl se za ním. "Hej, Andrew! Kam tak letíš?"zeptal jsem se když jsem ho dobíhal. Zastavil se a podíval se na mě. Vypadal naštvaně a zároveň smutně. Takhle jsem ho nikdy neviděl. "Děje se něco?"zeptal jsem se. Do očí se mu nahrnuly slzy. Asi nechtěl abych to viděl tak si dal ruku na oči a sklonil se k zemi. "Andrew? Stalo se něco?"
Andrew jen přestal brečet a hodil na mě nejdřív milý úsměv a jakoby si uvědomil co udělal, do mě strčil. "Dej mi pokoj .... ne .... promiň. Pojď půjdeme domů."řekl a za ruku mě táhl za sebou.
...
Domů jsme celkově doběhli. Raději se už na nic ptát nebudu. "Promiň. Půjdu si udělat svoje věci, jo?"
Přikývl jsem. Tak je v pohodě.
...
Když už jsem měl konečně hotové věci do školy. "K sakru!"zanadával jsem, když mi vlasy spadly do obličeje. Zahodil jsem pero kdoví kam a šel jsem do obýváku. Andrew seděl na sedačce a koukal na televizi. "Brácha?"zakňučel jsem a bradou se mu opřel o hlavu. "Hmm, co je?"zeptal se s nezájmem. "Můžu tě o něco poprosit?"
"No?"
Vypnul jsem televizi. "Ostříhal bys mě?"
"No konečně. Máš vlasů na rozdávání..."zasmál se. Pomalu se zvedl z gauče a šel do koupelny pro nůžky a hřeben. "Rychle si běž umýt hlavu..."řekl a když z koupelny odešel umyl jsem si hlavu v pokoji se ještě převlékl. Zamířil jsem do kuchyně, kde seděl Andrew s nůžkama v ruce. "Sedni."řekl a ukázal na židli před ním. Posadil jsem se na ni a Andrew mi začal odstřihávat první vlasy. Ty dopadaly na zem jako pírka. Na zemi se ještě třpytily.
"Andrew, co se dneska stalo?"zeptal jsem se najednou. Andrew mě ignoroval a dodělal to co začal. "Tak hotovo..."řekl a já se doběhl podívat před zrcadlo. Musím říct, že mi to vážně slušelo. "Tak co?"zeptal se. "Perfektní. Děkuju."řekl jsem a skočil mu kolem krku. "Jo dobrý..."řekl přidušeně. "A teď mi řekni co se stalo."
Pustil mě a šel do svého pokoje a já musel běžet za ním, protože bych vážně rád věděl co se mu stalo. Než zabouchl pokojové dveře, proklouzl jsem mezi nimi. "Andrew?"
"Clara... rozešla se se mnou!"brečel.
"To bude dobrý. Máš na lepší."řekl jsem a zezadu ho objal. "Ty jsi ještě ale nikoho neměl a nevíš jaký to je když se holka kterou miluješ muchluje s nějakým rozmazleným spratkem!"křičel. "To nevím..."zašeptal jsem. "Vždyť je ti teprv jedenáct...to nepochopíš."řekl a odtáhl se ode mě. Podíval jsem se mu do jeho hnědých očí ve kterých se třpytily slzy. Po zdi zklouznul k zemi a schoulel se do klubíčka.
...
Seděli jsme tam úplně potichu. Bylo to hodně trapné ticho. "Co budeme dělat? Rodiče jsou za hodinu doma..."prolomil jsem ticho. "Jeremy, potřebuju pomoct ..."řekl a zvedl se. Já se taky postavil a díval se na něj. Nechápal jsem s čím potřebuje pomoct, ale ten jeho hlas...
Pomalu dělal kroky ke mě. Trochu mě tím děsil.
Couval jsem až jsem narazil do stolu. Andrew se zasmál. Jak jsem zjistil, Andrew měl na stole jídlo a pití. Limonáda se na mě lepila společně s oblečením. "Jdu se umýt..."zamumlal jsem a s zabijáckým pohledem který jsem házel po smějícím se Andrewovi jsem došel do koupelny. Sházel jsem ze sebe všechno oblečení a vlezl si do sprchy.
...
Když jsem se umyl, dal jsem si ručník kolem pasu a podíval jsem se na sebe do zrcadla. Když mám mokré vlasy, vypadám jak pes. Zasmál jsem se, ale v tom Andrew zaklepal na dveře.
"Můžu?"zeptal se. "Jo..."
Vešel dovnitř a rovnou zamířil ke mě a objal mě.
Po chvíli rukama začal jezdit po mých zádech. Nahánělo mi to husí kůži a klepal jsem se. Najednou si mě vyhoupl do náruče. "Andrew...co to děláš?"zmatkoval jsem.
Andrew byl potichu a nesl mě k sobě do pokoje. Tam mě hodil na postel a svlékl si triko. Já ho jen z postele pozoroval. Svlékl se do trenýrek a sedl si vedle mě na postel. Chvíli tam tak seděl a koukal se na mě a potom mi dal ruku za krk a přitáhl si mě k sobě. Mezi naše obličeje se vešel jedině list papíru, ale brzy už ani ten papír.
Natiskl rty na ty mé. Málem mi vypadly oči z důlků. Snažil jsem se ho odstrčit, ale byl neodbytný.
Když se mi povedlo ho odstrčit dal jsem si dlaň před rty. "Andrew..."koktal jsem vyděšeně. Andrew mě znovu políbil a mnou projelo zamrazení. Začínal jsem se ho bát. Přestal a já se snažil utéct, ale Andrew ze mě strhl ručník a potom si mě stáhl pod sebe. Rukama jsem nahmatal peřinu zakryl se jí. Cítil jsem se trapně. Do tváří se mi nahrnovala rudá barva a mé tělo bylo rozpálené po jeho dotecích.
Rukou ze mě stáhl peřinu a můj zadek si vyzdvihl do klína.
Sklonil se k mé malé chloubě a jazykem přejel po špičce.
Snažil jsem se odstrčit, ale nedal se. Musel jsem si dlaňemi zakrýt pusu, jinak by moje vzlykání a sténání dopadlo až k sousedům. Andrew zvedl hlavu a začal mě líbat na krku a postupoval níž až k tříslům. Otočil si mě k sobě zády a vnikl do mě jedním prstem. Musel jsem nahlas zaskučel. Bolelo to a zároveň to bylo nepříjemné. "Andrew... já to nechci..."skučel jsem. Andrew mě ignoroval a vnikl do mě druhým prstem a po chvilce i třetím. "Neboj..."šeptl.
Prohnul jsem se v zádech až jsem uslyšel křupnutí. Andrew ze mě prsty vytáhl a nechal mě ležet. Stáhl si trenýrky a nalehl na mě. Polibky mě laskal po zádech. Nakonec si mě pod sebou otočil a naráz do mě vnikl. Já jsem hlasitě vykřikl. Když se Andrew trochu pohnul, své bolestivé sténání jsem zakryl rukou. "Jeremy...křič..."řekl zadýchaně. Křečovitě jsem mu nohy obmotal kolem pasu a ruce kolem krku. Andrew jemně přirazil. Sténal jsem tak nahlas, že mě sousedi určitě slyší. Andrew také začal sténat a v mírném tempu přirážet. Po chvilce bolest pominula a nastala slast.
"Andrew..."řekl jsem zadýchaně, když jsem ucítil že se blížím k vrcholu.
Když se to stalo, pustil jsem se Andrewa a lehl do peřin. Andrew vedle mě ještě rozdýchával svůj prožitek. Unavený jsem zavřel oči a po chvilce usnul ...
ČTEŠ
Our secret ✓
Short Story"Uvědomuješ si co jsi provedl?! Je to ještě kluk a nemá z toho rozum!" "Mami, neházej to na něj. Já to chtěl. Nechtěl jsem aby přestal..." "Zlato..."plakala. "Miluju tě..."zašeptal jsem.