Část druhá

402 46 18
                                    

Pomalu jsem otevíral oči. První čeho jsem si všimnul, byl sedící Andrew. Obličej měl zakrytý dlaněmi. Ruce jsem mu odtáhl a všimnul jsem si že pláče. Jeho oči byly celé zrudlé od slz. Když mě uviděl zachumlal se do peřiny a obličej zabořil do polštáře.
Zřejmě si lehl, protože se postel jemně pohoupla. Chvilku jsem tam ležel s hlavou v polštáři, ale po musel jsem hlavu odtáhnout, jinak bych se udusil. Udýchaně jsem se převalil na záda. "Kolik je vůbec hodin?"zeptal jsem se. "Čtyři, mamka by tu už měla být..."řekl. Najednou jsem uslyšel křik. Rychle jsem vyskočil z postele. Můj zrak jsem upřel na mamku stojící mezi dveřmi. Ruka ji vylítla ke rtům a z očí jí vytryskly slzy. "Můj Jeremy..."koktala. Rychle se rozeběhla k Andrewovi a začala ho mlátit. Potom se hrnula ke mě a sevřela mě v náruči. "Ty nejsi můj syn!!!"křičela na něj.
Z očí my tekly slzy.
...
"Zlatíčko, hezky spinkej. Mám tě moc ráda..."řekla a odešla z mého pokoje. Tenhle večer jsem si připadal jak pětiletý děcko. Máma mě nakrmila jídlem totálně nepoživatelným, umyla mě a chvilku jsem měl pocit že mě drhne rejžákem... a potom mě uložila do postele. Cítil jsem se čistě.
Najednou jsem uslyšel křik. Vylezl jsem z postele a šel po schodech za hlasem. Zjistil jsem že máma řve na Andrewa. Škvírou mezi dveřmi. "Uvědomuješ si co jsi provedl?! Je to ještě kluk a nemá z toho rozum!"
Musel jsem zasáhnout.
"Mami, neházej to na něj. Já to chtěl. Nechtěl jsem aby přestal..."zašeptal jsem skrze škvíru. "Zlato..."vzlykala.
Andrew se na mě podíval. Usmál jsem se. Z očí mi vytékaly slzy. "Miluju tě..."zašeptal jsem s úsměvem na tváři.
...

Our secret ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat