Size kızı rahat bırakın demiş tim dimi kendiniz kaşındiniz . Tm abi bizi bırak bidaha kızı rahat bırakıcaz . Onun yoluna bile çıkmicaz.
Bidaha kızı rahatsiz ettiğinizi duyarsam sizin için hiç iyi olmaz.
Şimdi kaybolu hade hade hade .IYI misin ?
Hayır hiç iyi değilim çok korktum sen olmasan bana kötü şeyler yapabilirler dı.
Çok teşekkür ederim hayatımı kurtardın .
En önemli side namusumu kurtardın .
.
- Önemli değil kim olsa aynı şeyi yapardı .
- Yapmaz dı .
Bu devir o kadar çok değişti ki artık kimse kimse ye ne yardım ne de başka bir şey yapıyor .
- Ama arada bir bazen karşımıza sizin gibi iyi insanlar da çıkıyor.
- Neyse ben artık gitmeliyim eve geç kaldım annem merak eder .
Görüşürüz güzel kız .Anne ben geldim .
Yemek hazır ekin ellerini yıkayıp sofraya gel.
Afiyet olsun . Hoşgeldin abla hoşbulduk kızlar.
- Ekin yine geç geldin eve ben sana geç kalma demiş tim dimi yine beni dinlemeyip geç geldin.
- Evet anne eve geç geldim. Peki eve niye geç geldiğimi niye bu kadar geç kaldığımı hiç merak ettin.
ANNE etmedin ben söyliyim .
Tanımadığım 2 pislik adam beni takip ettiler pis pis şeyler söylediler.
Ve ben çok kortum anne beni zorla götürecek ler di ?
Ekin kızim sana bir şey yapmadılar dimi .
Hayır anne merak etme ben iyiyim .
Bir çocuk beni kurtardı ve o adam lar beni bir daha takip etmicek ler .
Anne peki kim miş seni kurtaran çocuk bilmiyorum anne tek bildiğim şey var bazı iyi insan lar var mış . Onu anladım .Size affet olsun ben yaticam .
Abla iyi misin iyi yim kızlar .
Iyi geceler.Hayır hayır Hayır yapma bırakın beni . Ekin ekin kızım uyan rüya görüyor sun .
Anne anne çok kötü rüya gördüm çok kortum?
Keçti kızım geçti ben yanında yım.
Hadi uyu kızım tm anne hade kızım.Güneş her zaman kinden daha parlak daha güzel .
Sanki hayata yeniden doğmuş gibi yim .
Bu gün daha güzel farklı bir şekilde uyandım. Daha mutlu daha iyi yim.Bu gün erken gidiyim de ercan beyi mutlu ediyim .
Günaydın ercan bey gunaydin kızım erkenci sin . Evet
Bu gün erken kalktım ve erken gelip sizi sevindiriyim dedim .
Iyi yaptın kızım.Peki senin yandaş Çin gelmedi mi kim ercan bey . Kim olucak kızım hülya he he tm.
- Bu rüya mi ? inan miyorum senin ne işin var .
Asıl senin ne işin var burda .
- Ben burda çalışıyorum .
Peki sizin ne ışiniz var burda siz de yeni başladıniz işe ?
Hayır .
Peki söylermisiniz ne ışiniz var .
Yoksa srn beni takip mi ettin.
Hayır tabi ki .
Eeeee o zaman hemen söylee misin ne işin var .Ekin kızim işene dönmedin mi hala tm ercan bey dönücem de önce bu beyefendi nin burda ne işi olduğunu soylicek .
Rüzgar oğlum siz tanışıyor musunuz . Ekin kızim.
Oğlunuz mu?