Eski Sevgili 1. Bölüm

47 3 5
                                    

O gün sabah çok erken kalkmıştım. Gece uyumak bilmemiş,sabahın ilk ışıklarıyla da çalışma masasına geçmiştim. Şu üç gün çok çalışmam gerekiyordu.

                                                                          ...

     1 saat çalışmanın ardından aşağı inip kendime kahve yaptım daha sonra verandaya geçip manzara eşliğinde kahvemi yudumladım.Caddeye yakın bir villa da oturuyorduk. Vızır vızır arabaların sesini duyabiliyordum çalışmama devam etme gereği duyarak içeri girdim ve içeri girdiğim anda telefon sesini duyarak hızla yukarı çıktım . Sera arıyordu. 

-Alo

-Helen çabuk ofise gel sunum işi yarına alınmış ve bizim işleri seri bir halde bitirmemiz gerekiyor.

-Ne ! hemen geliyorum.

                                                                           ...

        Duş aldım , üzerimi değiştirdim ve hemen arabaya atladım. Normalde yarım saatte ulaştığım yer on beş dakikamı almamıştı. Asansöre binip 4. kata çıktım. Her yer her yerde , herkes koşuşturuyordu. Sera' yı gördüm ve hemen yanına gittim.

-Sera ne oluyor dedim endişeyle.

-Sunum yarına alındı hızlandırılmış video gibi çalışıyoruz.

      Bu sözleri duyduğumda yıkılmıştım. 3 gün vardı ve 3 gün içinde her şey bitecekti. Bir gecede nasıl yapıcalacak ? İmkansız. 

     ...

         Bütün ortaklar aynı okuldaydık herkes birkaç arkadaşını çağırıp el birliğiyle bu işi tamamlayacaktık . Ben eski sınıf arkadaşım Eda'yı aradım oda işi olduğunu ve özür dilediğini söyledi Sera ile benim çağıracak kimsemiz kalmadı . Son çare Doruk' du . Doruk arkadaşını asla kabul etmeyeceğini söyledi o bir savcıymış ama boş zamanlarını çalışarak geçirmezmiş. Doruk şansını denemek amacıyla aradı fakat Asrın ' ın umurunda bile olmadı. Birde ben arayayım dedim ve aradım buna ihtiyacımız vardı. Dıt dıt dıt dördüncü çalışta açmıştı.

-Alo

-Alo , merhaba Asrın Bey ben Doruk'un iş arkadaşı Helen yardıma ihtiyacımız var lütfen bugün bize yardım eder misiniz?

-Birincisi ben mimar değilim. İkincisi çalışmak tarzım değil.

-Ama bunun karşılığını alırsınız beyefendi.

-Helenciğim seni kırmıcam peki.  der ve kapatır.

         "Asrın' ın bu ukala tavırları hiç hoşuma gitmemişti ben ona bey deyim o bana o bana HELENCİĞİM desin" diye geçirdim aklımdan ardından işime döndüm.

...


     Dışarıdan gülüşme sesleri duydum ve benim çalışanlarımla bir erkek hakara hikiri konuşuyordu. Hemen yanlarına gittim . 

"Beyefendi izin verinde kızlar çalışsın yoğun tempodayız" diye çıkıştım.

"Peki sen Helen olmalısın" 

" Evet çalışacaksanız buyrun yoksa kapı orada" dedim fazla mı sert olmuştu kıskanmış gibi mi olmuştum.

"Tamam tamam giriyorum kızma " diyerek ukala bir şekilde güldü.

                                                                                        ...

       Bilgisayarıma tam on sayfa yazı yazmıştım . Yorulduğumun resmiydi.

"Kahve almaya gidicem isteyenler?" dedim ve herkes bilgisayardan başını kaldırmaksızın elini kaldırdı. Asrın bende sana yardım edeyim diyerek yanıma geldi bende kapıyı açıp dışarı çıktım asansöre doğru ilerlerken bir sesler duydum ve arkama baktım.

- Yavaş diyorum hani duyduysan

- Aa pardon dalmışım 

   4. kat düğmesine basıp asansöre bindik. Asansörde sessizlik hakimdi daha sonra takır tukur sesler çıkmaya başladı ve asansör kilitlendi hiç bir düğme çalışmıyordu ne yapacağımı bilemedim ve Asrın'a baktım.

 Beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın (:

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ESKİ SEVGİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin