Fuck Life!

237 7 4
                                    

O umbra ciudata ma urmarea. Inalta si destul de  ciudata ,tinea un cutit in mana. Speriata incep sa alerg .Abia mai rasuflu cand gasesc un loc unde sa ma ascund. "Cine e umbra aia?" ; "Daca e un criminal" mii de intrebari imi veneau in minte. Ma uit in spate si observ ca umbra ciudata disparuse. Dintr-o data o mana rece imi acopera gura, iar o voce ragusita imi sopteste : " Stai linistita si nu vei pati nimic dar te asigur ca o sa suferi". Ma impinge pana la o masina,unde imi pune acopera ochii cu un tricou. Imi mintea mea incercam sa ma gandesc daca am facut rau vreunei persoane. 

Masina se opreste.Doua maini reci ma iau si ma tarasc pana intr-o camera racoroasa si ma aseaza pe un scaun.O voce groasa imi zice: Iti iubesti parintii? . Speriata si abia mai respirand ii raspund cu o voce tremuranda: D-dd-a . Omul ma ia pe sus si ma duce afara, imi dezleaga tricoul de pe ochi. Imi fata mea apar doua corpuri spanzurate,atarnand de doua franghii intr-un copac . Erau chiar parintii mei. Vocea ciudata incepe sa rada malefic indepartandu-se de mine . Lacrimile reci imi invadeaza ochii. Incep sa plang ...

Deschid ochii si ma trezesc in camera mea.Ma bucur ca a fost doar un alt vis ciudat.Ma imbrac si cobor in bucatarie sa-mi fac de mancare.Dupa ce mananc o sun pe mama sa vad daca e bine.Dar se pare ca nu respundea.Speriata, scot masina din garaj si condu pana acasa la mama.....

Fuck Life!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum