Vantul batea puternic in intunericul nopti ceea ca ma facea si mai speriata .. Dupa ce am ajuns acasa am intrat in casa dar mama nu era nicaieri ........
- Mamaaa ?! Nu mama ! Doamne te rog nu mama ! !
Stateam si priveam funia stransa de ciresul copilariei mele ! Nu imi venea sa cred ca mama murise.. eram singura de ce ? De ce a trebuit sa moara ea ? Stropii de ploaie isi faceau aparitia facand ca totul sa para ca finalul unui film trist, dar asta nu era finalul, asta era INCEPUTUL !
Asta era momentul in care toata viata mea se schimbase.. eram singura De ce facuse asta ?
Privirea mi-a picat catre o hartie mica asezata in buzunarul paltonului mamei !
‘’ Hei Papusa ! Cum se simte mamica ? Asta e doar inceputul ! O sa-mi platesti pentru totul, mama si tatal tau au facut-o deja
maaryadenyssa: si asa o sa se intample si cu prietenii si persoanele dragi tie ! Vreau sa suferi pana o sa mori si sa am rogi in genunchi sa te iert si pe tine si familia ta ! Oricat ai incerca nu o sa ma gasesti, voi mereu langa tine, vei suferi dar niciodata nu o sa ma cunosti ! Voi actiona mereu din umbra deci CHIN FERICIT ! ‘’
# Suferinta ta ! – M
Ce ii facusem atat de rau ? De ce tot ce visam se intanpla ? Pe cine mai putea rani pentru a ma face sa sufar ? Scooby ? ! Unde e Scooby ? ............ La cativa metri de mama se afla catelusul meu , era mort si taiat in mii de bucatele .... Cum imi putea face asta ? Il urasc ! Iti jur ca o sa te gasesc M ! Iti jur !
# Peste o luna
Nuuu ! Nu te rooogg ! Lasaaa-maaa ! ....... Visul fusese atat de ciudat ! Sange si privirea intunecata pe care o vedeam in fiecare zi ! Un lucru greu de observat era parful camerei ! Mirosul barbatesc se raspnadise in toata camera ! Cine fusese aici ?
CITEȘTI
Fuck Life!
Mystery / ThrillerCharlotte ,o fata cam ciudata cu mult ghinion in viata.La cei 18 ani ai sai singurii ei prieteni sunt parintii si ultimul iubit la avut in clasa a 5-a.Dar ea are un talent special: tot ce ea viseaza noaptea se va intampla in viitorul apropiat . Isi...