TPC (Love)

2.6K 36 8
                                    

 1.Live for me (Traieste pentru mine)  ***gen: #drama; #romance***

Idee pentru carte: O fata de 20 de ani, se lupta cu cancerul.Ea isi planifica sinuciderea din cauza singuratatii dar isi intalneste iubirea vietii.Acesta o incurajeaza sa traiasca cu el, sa descopere lumea, sa lupte pentru viata. 

2.Easy like a song (Usor ca un cantec) ***gen: #musical ; #romance***  
Idee pentru carte: Un baiat de 30 de ani,pasionat de muzica, este incurajat de prietenii lui sa inceapa sa-si caute iubirea vietii.Acesta le tot spune ca vrea sa astepte persoana potrivita.Intalneste intr-un bar o cantareata de 25 de ani si este destul de sigur ca si.a intanit aleasa inimii, dar devine din ce in ce mai greu cand isi da seama ca singurul lucru pe care il au in comun este muzica, si nu este deajuns.

3.The last wish (ultima dorinta)***gen: #drama; #romance***  

Idee pentru carte: O adolescenta de 16 ani,cu multe vise, reuseste sa faca tot ce-si propune.Aceasta are "la picioarele" sale toti baietii si cei mai tineri profesori.Cand profesorul de biologie iese la pensie, in locul sau vine un profesor chipes de 25 de ani.Aceasta isi propune sa il ia si pe el peste picior, lasandu-l balta dupa ce acesta se indragosteste de ea.Ea pune un pariu cu "prietenii" ei ca poate sa-l faca pe profesor sa lesine dupa ea pana la sfarsitul anului scolar.Ceea ce ea nu stie este ca profesorul nu mai poate fi cucerit usor din cauza ultimii sale relatii care l-a lasat cu inima sfasiata.Dupa multe incercari aceasta nu reuseste sa-l faca pe profesor sa fie cu ea ceea ce o distruge.Urmatorii 2 ani a fost cineva fara speranta, neobisnuita cu ideea de a pierde nu mai are grija de sine, se indragosteste nebuneste de profesor si isi da seama de sentimentul celorlalti baieti care sufereau dupa ea.Aceasta nu stia ca si profesorul este indragostit de ea, dar nici lui nu.i vina sa creada.Adolescenta afla ca are cancer, ultima sa dorinta este sa fie cu profesorul de care este indragostita.Dupa scurt timp acesta isi marturiseste iubirea fata de ea si ajung impreuna.Acesta afla dupa o luna ca ea are cancer si incearca sa lupte alaturi de ea cu aceasta boala.


=====Sper sa va placa, daca aveti intrebari sau nevoie de idei mai lungi (sau chiar idei diferite) pentru titlurile date, imi puteti lasa la comentarii sau imi puteti lasa un mesaj.Voi scrie si titluri pentru alte genuri de carti si alte idei noi.Astept parerile voastre \(^-^)/=====


TPC (Titluri Pentru Carti)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum