Just a weekend (doar un weekend)
Un grup de adolescenti se roaga de parintii lor sa.i lase un weekend singuri intr.o excursie la munte.Parintii ii lasa,crezand ca o sa faca un lucru bun.
Adolescentii sunt: ●Mike (baiatul frumos, nu prea destept,cu cele mai bune replici de agatat *"Ingerasule, as fi vrut sa te vad cand ai cazut din cer! Vrei sa fi cu mine?"* Raspuns: *"ăăă...nu!"*, dar din pacate nu mereu functioneaza)
●Alex (tocilarul, dragut dar nu foloseste acest lucru, ii place sa.si petreaca timpul invatand pentru scoala *Girls: "Nu vrei sa ma meditezi la chimie? ♡.♡", Raspuns: "ăăă...nu.", Mike: "ce fraier esti! -_- "
●Monica (blonda, prostuta,ii place sa ocoleasca orice greutate inventand o alta solutie *"Domnisoara Monica, sa zicem ca x=4,5.Te rog sa.mi rezolvi ecuatia [...]" , Raspuns: "sa zicem ca x nu este 4,5.Sau sa zicem ca am nevoie la baie URGENT! Imi permiteti? ^-^"
●Clarissa (cantareata, baietoaica, ii place sa creada mereu ca ea are dreptate si nu vrea sa se auda complimentata de cineva *"esti f draguta si f talentata hihi! ^-^", Raspuns: "Iar tu foarte moarta -_-"
Mergand in excursie intalnesc o multime de obstacole, cum vor face adolescentii fata provocarilor?
#Max: "Alex, Alex!! :'((( "
#Alex: "Ce e idiotule? -_-"
#Max: "Am vazut o creatura ciudata care se uita la mine, scotea limba si dadea din coada ⊙.⊙ "
#Alex: "Ajuta.ma sa nu mor -_-"
=====Sper sa va placa, daca aveti intrebari sau nevoie de idei mai lungi (sau chiar idei diferite) pentru titlurile date, imi puteti lasa la comentarii sau imi puteti lasa un mesaj.Voi scrie si titluri pentru alte genuri de carti si alte idei noi.Astept parerile voastre \(^-^)/=====
CITEȘTI
TPC (Titluri Pentru Carti)
RandomRecomandari pentru cele mai bune si frumoase titluri pentru carti.Sper sa va placa!