The love is ending (iubirea se sfarseste)
O fata de 25 de ani, care locuieste la o ferma, este logodita cu un baiat care a intrat in razboi si ii moare parintii.Nu si-a mai vazut logodnicul de 4 ani si nici nu a primt vreo veste cum ca ar fi in viata.Aceasta are o surioara de 13-14 ani de care trebuie sa aiba grija, careia trebuie sa-i fie exemplu in viata.Desi ii este greu ea lupta pentru viata si renunta la iubire.Cand s-a dus la piata a intalnit un baiat care vrea sa lucreze la ferma in schimbul unui acoperis de-asupra capului.Aceasta accepta, oferindu-i hambarul, dar isi promite ca totul va fi strict profesional.Nu a fost sa fie cum a vrut ea, intr-o seara baiatul s.a imbonlavit si a trebuit sa-l tina in casa ei ca sa se faca bine.Vazand-o pe sora ei mai mica cum este atasata de baiat, se indragosti de el si de iubirea pe care i-o purta fetita.Intr-un final cand acesta voia sa-i marturiseasca fetei ca o iubeste, logodnicul ei sosise acasa, rugand-o pe fata sa se mute cu el.Pe cine o sa aleaga oare tanara?
##precizez ca aceasta descriere este inspirata dintr-un film##
=====Sper sa va placa, daca aveti intrebari sau nevoie de idei mai lungi (sau chiar idei diferite) pentru titlurile date, imi puteti lasa la comentarii sau imi puteti lasa un mesaj.Voi scrie si titluri pentru alte genuri de carti si alte idei noi.Astept parerile voastre \(^-^)/=====
CITEȘTI
TPC (Titluri Pentru Carti)
RandomRecomandari pentru cele mai bune si frumoase titluri pentru carti.Sper sa va placa!