Cap 3.

930 68 3
                                    

"Aha racit pe naiba, acum du-te înapoi la scoala", spune mama care m-a luat pe sus si m-a scos afară din casa.
Ok deci planul ăsta a mers de minune,și lol ce....ciudata e kaa-chan aici, bun acum ce fac? Stai așa am telefonul!Bun sa vedem...pe cine sa sun?...pe:Tata?, ne, n-am chef sa îi aud strigătele ca de ce am fugit....bun...mama?, ar fii o idee buna dar mai bine nu ca după îi va spune lui tou-chan sa vina la tel și sa vorbească...Sarada bun.
Formez numărul și sun:
"Nu aveți minute, va rugăm să vă încărcați telefonul"
La naiba, fix acum am rămas fără minute? Nu puteam rămâne fără minute când Inojin mi-a povestit cum a găsit o scama verde în buric...iiiuu....ok...deci nu pot sa sun...
Cred ca ar trebui sa merg la școală atunci...
Ma uit prin sat, nu s-a prea schimbat nimic, cam toate-s la fel, cu excepția muntelui.....hmmm ma întreb ce viața are Boruto din dimensiunea asta dacă tou-chan e acasă, pun pariu ca în fiecare zi se distrează împreună..ma trezesc din gânduri și văd ca sunt în fata academiei, intru și apoi mă îndrept spre clasa mea, intru,....ok cred ca am greșit clasa...eh, ba nu uite-l pe Shikadai dormind în mijlocu' clasei, ca cade obicei, dar ceilalți....parcă sunt diferiți de cum îi știu, oh stai sunt intr-o dimensiune paralela,pentru o secunda am uitat.Da cred ca îmi place mai mult clasa asta, adică ăstia știu cum sa se distreze:
Inojin stătea pe dulap și cântă.Chouchou stătea la catedră și scria ceva în catalog.Mitsuki se bătea cu mâncare cu un băiat.Stai așa unde e Sarada?.. o zi de școală fără Sarada.Yeeey, mă întreb Cum o sa fie?
M-am dus la dulap și l-am dat jos pe Inojin, și am mers la banca noastră
"Inojin vreau să îți spun ceva", am spus
"Boruto, știu ca..", spune Inojin, dar e întrerupt de sensei care intra în clasa , cu Sarada legata cu sfoară
(A/N așa Cum a făcut Iruka sensei cu Naruto)

A/N
Ok, gata capitolul de citim data viitoare.Pa
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pffff, am glumit. :))

Boruto din cealaltă dimensiune Pov (Boruto Pov)
Sunt în cameră mă pregătesc sa merg la academie când a apărut o lumină, după ce a dispărut lumina am văzut ca că sunt la poarta satului.
Ce caut aici?Mă uit la ceas și văd ca e 8:10.Oh nu, am întârziat.
Mă îndrept spre școală, mă uit prin jur și ceva pare schimbat dar nu știu ce..mă uit la muntele cu fetele (hokagelor, inca nu știu Cum e la plural scuze)
Totul e la fel...în afară de al șaptelea. ....stai așa ce cauta tata pe munte, adică el nu e Hokage.
Ce-i asta un fel de gluma? Mă duc la biroul hokage-lui și bat la ușă, aud un "Intra", așa ca am intrat
"Papa (A/N da Bolt din dimensiunea asta îi spune "papa" lui naruto.....kawaii, nu?....nu?... okay..continuam), ce...ăăm...faci aici? Adică tu nu erai intr-o....."
Stai așa, lumina alba+am ajuns la porțiile satului+papa Hokage= două variante, ori îs intru-un univers, ori m-o băgat Sarada iar intr-un gentjutsu, da totuși cred ca îi prima varianta ca pare prea realist pentru un genjutsu de a lui Sarada (nu se prea pricepe)
"Ce e Bolt? ", ma întrerupe papa din gânduri

A/N
Boooom, capitol de Moş Nicolaie,știu e scurt scuze,si scuze pentru "pauza" 'ceea de o viață, sper ca va place totuși :)
Ne citim data viitoare, Pa :》

Trimişi  în trecutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum