Nenávist vícekrát jiná - Začíná to....

179 9 4
                                    

Elisabeth

Dnes to začne. Dnes vstanou z mrtvých, aby si podmanili celý svět. Jen mi čarodějky se je snažíme zastavit a doufáme v spolupráci,  pokud ne začne lidstvo pomalu vymírat.

"Elisabeth musíme jít. Začíná to." zakřičela na mě babička. Také jedna z čarodějek, která bude stát proti Původním. A hlavně moje jediná rodina, ostatní již zabili upíři.

"Běžím babi, jen musím vzít knihu a růže na obřad" zavolám na babičku, která již běží k posvátnému místu na hřbitově. Vezmu si batoh s věcmi na obřad a běžím za babičkou. Když doběhnu na hřbitov je vše připraveno. 20 čarodějek sedí v kruhu a odříkává prastarý příběh o prvním střetu Původních a čarodějek na našem území. Zatím za každou postavím 1 červenou svíčku a zapálím ji.  Měsíc se již staví do správné pozice, a proto odvedu babičku do tajné chodby, odkud nám bude krýt záda a dodávat energii.

"Teď sestry." zašeptám k ostatním, sednu si na poslední volné místo v kruhu a začnu s nimi odříkávat.

Odříkáváme v kruhu složité kouzlo. Snažíme se k nám přenést Původní. Má babička a zároveň nejhlavnější čarodějka města si myslí že můžeme vyjednat pár záležitostí. Jako například: budeme spolupracovat v nastolení řádu ve světě upírů, nebo o neútočení na čarodějky.

Bum!! Bum!! rány se ozývají ze všech stran. Tříští se okna, výlohy obchodů. V městě se dějí pro lidi velice divné věci, které je budí ze spánku. Pro upíry to je znamení návratu velké moci. Cítí že se něco blíží. Zatím co v městě je vystrašená nálada. Já a mé sestry čarodějky se snažíme tuto velkou moc ovládnout, ale mnohé z nás nejsou dost silné, každou chvílí omdlí.

"Sestry ještě pár minut musíte vydržet. Původní vzdorují této moci, nechtějí sem přijít. Chtějí si užívat nově nabitého života." promluvila jsem na své sestry velice silným hlasem, aby věděli že každou chvílí přijdou.

A také hned přišli. Objevil se velký mrak husté mlhy uprostřed našeho kruhu, který vytváříme svými těly. Držíme před sebou ochranou bariéru, aby nemohli utéct a ani nikomu ublížit.

Jen pozvednu hlavu a zadívám se. Stojí zde 3 muži, i když vypadají jak puberťáci né vzhledem spíše očima. A jedna nadpozemsky krásná holka, jinak nejde nazvat.

Pomalu se zvedám a ostatní se mnou.

"Vítáme Vás zde na posvátném místě, kde jste před mnoha staletími sjednávali dohody k spokojenému životu obou stran, jak upírů tak čarodějek " pronesla jsme.

Od teď bude vše jinak. A docela se obávám toho co bude následovat. Zda nám pomohou v boji proti upírům, i když jsou sami upíři. A také se bojím o čarodějky hlavně o mé "sestry" co když se budou obyčejní upíři chtít mstít. Uvidíme po tomto rozhovoru s rodinou Původních. Nejsou sice všichni, některé nepřivedli z určitých podmínek a někteří se nechtěli vrátit.


Nenávist vícekrát jinak ("TO")Kde žijí příběhy. Začni objevovat