Sen oSun

61 4 2
                                    

Bir yandan önümdeki yemekten mıy mıy beslenirken bir yandan da düşünüyordum.Annem ile babamın bir trafik kazası geçirdiğini biliyordum ve en son beni eve getirirlerkenki konuşmaları bu şuan aklıma geliyordu; Glory'nin Brave'e 'trafik kazasının kimim niçin nasıl? yapıldığının bilinmediğini' söylemişti.Eee!Belki bulunmuştur.Kızlar ben anlamıyım diye agız haraketleriyle bir sryler geveleyip anlaşmaya çalışıyordu.Anladığımı çaktırmıyordum.Ama en sonunda;

"Kızlar,kaza trafik kazası..."Ağzımdan çıkan kelimeler sayesinde yemeklerine dönmüş gibi yaptılar.Sonra hepsinin suratı ekşidi."Nasıl olmuş?.."

"Aaa,şey aslında Frucky..."Emma'nın bu şüpheli sesi Glory ve Ella'nın defalarca kaşlarının kalkmasına sebebiyet veriyordu.

"Kaşlarınızın içine...Aslında olan şey ne?" Sesim yükselmişti.

"Aslında annen ve baban trafik kazasında...Kontrolünü kaybetmiş araba.."

"Yalan söyleme!"

"Frucky,otur yerine anlatmak istdiği şu pardon anlatamadığı;Arabanız kontrölden çıkmış ve uçurumdan sürüklenmiş."

"Babam ve annemin uçurum olduğu bi yolda işleri ne?" Bakıyorumda baban ve annenin ölümü seni şu alacağım intikam konusunda bilinçlendirmiş. Mektupla ilgisi var bu konunun.Benden ne istiyorlardı.Elimi başıma koyup
Sofradan ayrıldım.Gözyaşlarıma hakim olamıyordum.Zebranın yanına gitmek en mantıklısıydi.Tahmin ediyorumki kapıyı çarpış sesim olduğundan daha buyük yankı yapmıştı.İçimde kötü bir his vardı.Ahırın kapısını açtım.Etrafıma bakındıktan sonra "ZEBRA!!!"
•••
"Senin burada ne işin var?Kim getirdi seni buraya?"Zebra'ya doğru konuşurken,sinirlerim geriliyordu.Zebra buraya kendi başına gelemezdiki..."Sen kimsin ha?Söyle çık ortaya!!Ne yapmaya çalışıyorsun?Dedem ne yaptı sana?Aşağılık herif!Çık ortaya!!Zebra iyimisin?Buraya tek başına gelemzsin ki?"

  " Zebra nı i yi tanıyorsun frucky."

  " Sen kimsin? "

  " Deden sayılan biri dememişmiydim." 

  " Sen,sen osun?" İyice geriliyordum.Yaşlı adam Zebrayla dolaştığımız kırdan biraz uzak yerinden bize doğru gelyordu.Zebrayı bilerek salmıştı.Kendisini bana tanıtmak için.

  " Deden gibisin aslında.Hatta bilkide kız versiyonu. "

  " Sen benim babamı annemi elimden aldın.AŞAĞILIK HERİF !"

  " Galibe annen ve baban sana terbiyeyi öğretecek kadar uzun yaşamamış." 

  " Annemi ya da babamı  hatta dedemi o pis dilinde konu etme."belkide dedem haksızdı.Hoş tüm suç bu orospu adamdada olmaybirdi de ama şu sakllara bak kesin bu gerizekalıı.Hem neden  bi adam intikamını küçük bir kızdan alırdı ki...

  " Cesaretli,kendine güvenen hatta benim karşımda bu kadar dik durabilen bi torunu olduğunu deden bilseydi seninle gurur duyardı. "

  " Senden korkmuyorum,bok herif. "

  " Benden korksan iyi olur, Frucky.O intikamımı alıcam.  "

  " Baksana sen,menopoza girmiş bi insan olarak fazla hayaller kuruyorsun.Sen benimle uğraşacağına gidip başka kadınla hayalinde zevklensene yada dur senin hatunun ölmüştür git okadar izdivaç programı var bi talip çıkar,heralde.Yada kamooyu senin nasıl orospu bi adam olduğunu anlar ve rezil olursun."

  " Senin o işe yaramyan bilim adamı deden yüzünden hatunum öldü. "

  " Ne?!"





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZEBRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin