Okullar iki gun sonra acilacakti bugun ise arkadasimla alisveris merkezine gidecektik. Okul kiyafetlerimizi almaya gidiyorduk kisaca. Bu arada kendimi tanitmayi unuttum benim adim arya 16 yasindayim birtanede kacik bir kankam var. Her ise burnunu sokar ama yirtamayi cok iyi bilir. Kurtarir pacayi yani.
Saate baktigim da yarim saat ten az bir zamanimin kaldigini farkettim . Hemen banyoya kostum .
Sicak bir dusla kendime geldim .
banyodan ciktim vede saclarimi kurutmaya basladim.
Saclarimi kuruttum ve sekillendiriciyi isitmaya basladim .
Sekillendiricinin isindigini ustunde tuten duman dan anlamistim . Saclarimin uclarina bukleler vermeye basladim . Sonunda bitirmistim . Saclarim belime kadar uzaniyodu. Siyah ve gurdu. Yemyesil gozlerime hafif bir rimel ve gozkalemi cektim eyelinerimide surdum ve hazirim. Hemen giyinme dolabima gittim.siyah dar kisa sortumu ve buz mavisi bustiyerimi sctim. Bes dakikada onlari ustume gecirdim.
Telefonum sesiyle arkanma dondum .arayan Acelyaydi . Hemen actim
"nerdesin agac oldum beklemekten " diye kukredi.
"hemen geliyorum " diyebildim sadece. Arkamda bir hareket lilik hisettigim icin konusamamistim arkami donmeye korkuyordum . Bu evde tek yasiyordum.
o yuzden di zaten korkmam icim buz gibi olmustu agustos ayin da kisin en soguk zamanin da disarida ciplak geziyormusum gibi usumustum .
Titremeye basladim . Acelya ben konusamayinca telefonu kapatti ama ben wlimi hala kulagimdan insiremedim zihnimde bi ses " arkana don benden korkmana gerek yok "diye haykirdi .