Oylece kaldigimi goren acelyanin baktigim yere baktigini gordum benim gibi donup kalmisti ikimizde ayni anda birbirimize bakip
-ordaaa . Diye bagirdik sonrafa arabya dogru kosmaya basladik bizi sofor ali abi bekliyordu bagirdigimizi duyunca disari cikti ona tum olanlari anlattik sonra calilogin arkasinda ki karaltiyi gostermeye gittik ama cok tan ortaliktan kaybolmustu.
Avm ye gelene kadar hic konusmadik sonra okul kiyafetlerimizi alacagimiz magazaya girip formalarimizi aldik etek biraz fazla kisa gelmis ti bana ama yinede almak zorundaydim cunku standart boyuttu.
Magazadan cikip kendimize gunluk biseyler almak icin baska magaza girecwktik telefonum caldi arayan
- gizli numaradan ariyorla . dedim acelya o olmasin dedi . Kim dermiscesine kafami salladim . Oda
-bu gunkunu nasil unutursun .dedi .bu arafa telefon hala caliyordu actigim da nefes nefese bir erkek sesi .
- beni yordun melek arkadasina soyle o kadar cok bagirmasin kulak zarim yirtilacakti. Dedi oylece kaldim yine o hisle basbasaydim kafamin icinde yankilanan o sesle ayni sesdi bu.
cesaretimi toplayip
-numarami nasil buldun .dedim kahkahasi kulaklarimi yalayip beynimde firtinalara yol acarken konusmaya basladi nefes nefese konuasi insani tedirgin ediyordu. Aslinda sanki zihnime fisildiyormus gibiydi zihnimde yine ayni ses le bas basaydim.
-korkma kucuk korkma herseyi ogreneceksin... Bu arada o etek cok kisa degilmi o guzel bacaklarini herkese sergilemek zorundamisin .