Buna!Asta e prima mea carte asa ca sper tare,tare,mult sa va placa!
Ma trezesc foarte obosita la 7:00,din cauza alarmei de la telefon!Incerc sa ma jos din pat c-o lene in mine,dar nu pot!Parca ceva ma atrage!
Draga pat,nu vreau sa te parasesc!
Spune mama:
-Alesia,haide o data!Ca vei intarzia la scoala!
-Acum,acum!strig eu mamei.
Incerc din nau sa ma dau jos,dar nu pot...Asa ca adorm.Ma trezesc si vad ca e 7:30!Voi intarzia la scoala!
-Alesia,esti gata?
-Aaa...Da!Vin intr-un minut!
-Hai mai repede ca autobuzul pleaca la 7:40!
-Am spus ca vin acum!
Repede,ma dau jos din pat,ma duc la baie fara sa observe mama si imi fac un dus,ma spal pe dinti si ma duc inapoi repede in camera.Arunc tot din pat,incercand sa-l fac...
-Ahhh...E 7:36!Si pana sunt eu gata...Lasa-l.Las' ca-l fac cand ajung acasa!spun eu grabita
Ma indrept spre dulap si-l deschid incercand sa ma decid cu ce naiba sa ma imbrac!Repede,iau o camasa alba cu manecii,niste blugi albastrii,stilul ruptii si niste ghete negre.
-Ok,ok...Trebuie sa mai fac ceva?O,da!Trebuie sa ma machez si sa imi pieptan parul!
Fuga,imi iau: rimelul,fondul de ten,un ruj rosu,si-o paleta de machiaj si peria de par.In zece minute sunt gata si cobor scarile ajungand la usa:
-Draga,pai si ceralele?
-Nu mai mananc!
Foarte repede,imi iau geaca si ghiozdanul,fugind apoi pe usa.Stiind c-am pierdut autobuzul,imi iau skaybord-ul si plec.Ajung in fata scolii,dar nu mai era nimeni.Ma duc si inauntru,dar la fel,nimeni.Ma uit la ceasul de pe telefon si vad ca e 8:3 minute!Alerg pe coridoare disperata!Pana cand,o doamna in varsta de 60 de ani,ma opreste.Din cauza ca ma grabeam n-am putut s-o recunosc pe babaciune.
-Doamna Boustann?doamna Boustann este paznica pe hol.
-De ce alergai asa?Dar si mai important,de ce nu esti la ora acum?spune ea tipand la mine.
-Am pierdut autobuzul.
-Ai detentie dupa ore!
-Cum?Cat?
-Numai astazi...
-Dar...
-Nici-un dar!Du-te imediat in clasa!
Ma duc in clasa.Prima ora pe care-o am este matematica.Iar profesorul nostru la mate este doamna Robbinsone.
Spune doamna Robbinsone:
-Alesia...
-Da?
-Ai intarziat 11 minute.
-Da,stiiu.
-Care e scuza ta?
-Am pierdut autobuzul.Iar apoi,doamna Boustann,m-a retinut pe hol...
-Ia loc.Sa nu se mai intample ca voi vorbii cu mama ta.
-Am inteles.
Sper ca v-a placut primul capitol!