Dupa un an...

70 2 0
                                    

A trecut un an de cand fetele se cunosc si in scurt timp se vor duce la facultate...

-Hei fetelor!spune Alesia.
-Hei!spune Taylor.
-Buna!spune Delia.
-Cine e in comitetul pentru ball???intreaba Alesia.
-Pai...Noi...spune Delia.
-Cum?!?striga Taylor.
-Delia,cum de ne-ai inscris in aceasta porcarie?!?
-Fara macar sa ne intrebii sau sa ne anuntii?!?spune acum Taylor.
-Imi pare rau,bine?
-Offf...Nu putem participa la Ball!Asa ca fal tu!Pentru ca nu noi am vrut sa ne inscriem la asta!!!Haide Taylor.spun eu nervoasa,dar imi parea rau de ce am zis cand am vazut ca se simtea prost si trist...
-Hei,fetelor!Sincer imi pare rau!spune Delia plangand pe drum spre casa.N-an vrut!Adica...Am vrut,dar am crezut ca o sa va placa idea...
-Ai dreptate...Ne pare rau!spune Alesia
-Deci,ma iertati?
-Absolut.spune Taylor.
-Eu am fost cam rea...Te rog sa ma ierti,Delia...spune Alesia.
-Eu nu merit sa fiu suparata pe una dintre voi!Ci voi meritati sa fiti suparate pe mine!
-Toate suntem de vina, bine?spune Taylor.
-Awww...Ce draguta ai fost!
-Da...Am auzit cum citea fata din fata mea la ora de mate...
-Da..Tu nu esti asa de draguta...Esti o lamaita care este frumoasa,dar cand ii dai coaja jos...
-Bine,bine!Am inteles!Mi s-a mai intamplat asta o data!Si dureaza mult pana se termina...
-Hei fetelor,mergem la o pizza???intreaba Delia.
-Sigur.spune Alesia.
-O ce bine...Chiar imi era foame...
.................................................................................................................
Hei!M-am reintors cu aceasta carte!Stiu ca cap 5 a fost cam varza...Si scuze ca poate credeti ca e scurt,dar...Nu prea mi-au mai venit idei!I sorry,guys!Mi-a mai venit o idee,doua in cap,dar...Nu-i de ajuns!Asa ca daca se poate...Sa imi scrieti cateva idei care sa aiba legatura cu ele mergand la pizza...Puteti sa imi scrieti in comm,sau in privat!:) ;) :)
Pupiciiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
Si imi pare rau ca trebuia sa il postez de mult,dar... Scoala asta...Puuup!

Viata meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum