La pizza

59 4 0
                                    

Dupa scoala plecam la,,Pizzaria lui Fill".Intram si ne asezam la o masa cu doua canapele din piele rosie si ne uitam pe meniu.Dupa catva timp,ne decidem si chemam chelnerul,dar vine o chelnerota:
-Buna ziua!Cu ce va servesc?
-Eu vreau o mini-pizza,fara ciuperci,cu khechap dulce si mult cu o cafea cu mult lapte sau ciocolata calda.spune Alessia.
-Eu tot o mini-pizza iute și o limonada.spune Taylor.
-Eu...Vreau o shaorma cu de toate,o pizza mare amestecata cu khechap iute si dulce...O,da!Si clatite!Porrrrrrrrtie mareeeeeeeee!!!!!!!!!!Si o sticla de Coca Colaaaaaaa!!!!!!!!
-Aaa...Acum...
Taylor si Alessia se uita una la alta comfuze si c-o fata de pocar face.

Dupa 30 de minute primim ce am comandat.Dar la Delia...A trebuit 3 tavii ca sa ii aduca tot ce a cerut!La un moment dat,Delia incepe sa ragaie mai rau ca un baiat mancand tot ce a comandat,plina toata la bot de khechap,ciuperci si masline...
Din nou,fetele fac fata de pocar face.Delia s-a sters cu-n servetel,sau doua si apoi a cerut nota de plata.Taylor trebuia sa plateasca 10,50 de lei ,iar Alessia 18.Iar Delia...80...
-Fetelor,am doar 40...Puteti sa ma imprumutati?
-Aaa...Eu mai am 21 de lei.Uite.spune Alessia
-Eu mai am 17...Uite...
Delia se mai cauta prin geanta,iar apoi in buzunare.A mai gasit 2 lei si de doua ori 50 de bani.Asa ca are fix,80.
Chelnerita vine si ne ia banii.Apoi plecam si ne uitam la ceas.
-E ora 3:8.Inseamna ca am stat o ora si 8 minute.Mergem pe jos ,iar in centru ne despartim.

P.O.V Alessia:
Ma despart de fete si ma duc pe jos singura acasa.Ajung pana la un final in fata usii si apas pe clata ca sa o deschid.Usa era incuiata,iar asta a facut sa apas pe sonerie 8 secunde.Fratele meu Daniel de 7 ani raspunde:
-Hei,banal-o!
-Daniel!striga mama venind la usa si deschidand-o larg ca sa intru.
-Daniel,de ce mai facut,,Banal-o"?!?
-Pentru ca asa si estiii!
-Daniel!striga mama de te speriai.Cere-i scuze imediat surorii talee!
-Draga,lasa-l.E copil.spune tata.
-Exact,e un copil!Un copil care trebuie sa asculte!
-Clara,gata.Nu mai tipa!
-Sa nu mai tip?!?Aaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
-Alessia,ia-l pe Daniel si du-l in camera lui.
-Acum...Austin,hai sus.
Dupa ce-l duc pe Austin in camera lui,ma duc si eu in camera mea.Se aude de aici cum scartie scarile cand mama si tata le urca si tipa unul la altul.Se aude cum cobor inapoi si se sparge ceva,iar tata spune,,Lasa cutitu' jos!".Se aude cum mama tipa si arunca cutitul pe perete prinzindu-se de perete.Mama țipa ,,Lasa-ma!Nu ma mai atingee!".Amandoi tipa unu' la altul.
Tata o duce pe mama la spital cu forta lasandu-ma pe mine sa am grija de Austin.
P.O.V Tatal:
O duc pe Clara ( sotia ),la spital ,iar dupa ce intram in sala o doamna o leaga de pat si apoi doi-trei medicii vin o adorm si ii iau sange.
Dupa o ora:
-Ce s-a intamplat?Ce are doamna doctor?
-E...E...
-Eee...?!?
-Eee...
----------------------------------------------------------------------------------------------
Heiii!Am mai publicat un capitol!Puuuuuuuuup!Da-ti like daca va place!;)

Viata meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum