,,Ahojte, som Michaela Pavelová,'' predstavila som sa s trémou v hlase svojej novej triede. Ak by som mala pravdu povedať, nebolo milé že si šepkali ako o preteky. Áno viem že všetky dievčatá nosia šaty, sukne, legínky a tieločká, ale to že nič z toho nemám neznamená že som na nič. Po týchto slovách som si sadla do zadu úplne sama a čakala, či z dneška aspoň niečomu pochopím. Predsa presťahovať sa uprostred roka je trochu nepraktické. Stále si neviem zvyknúť že som obyvateľka najväčšieho mesta v štáte ale ani neviete ako sa chcem vrátiť na stredné Slovensko za svojimi kam... Vlastne ani neviem prečo sa tam chcem vrátiť. Nikto sa so mnou nebavil a moja stará trieda pomali nevedela ako sa volám. Ale teraz mám šancu to zmeniť. Nové miesto, nový ľudia, nové príležitosti. Ešte dnes pôjdem do obchodu a kúpim si nové oblečenie, make-up a všeliake tretky na úpavu vlasov. Keď zazvonilo bol čas prejsť do učebne chémie a keďže sa delíme na skupiny, môžem spoznať ďaľších ľudí. Zobrala som knihu, zošit, peračník a mobil a snažila som sa nájsť správne dvere. Nanešťestie, popri prezeraní youtube videí som narazila do najväčšej fifleny akú som kedy videla. Vlásky vlnité a prefarbené na blond s ružovím melírikom, štekle s polmetrovím opätkom, umelé nechty dlhé ako samotné prsty, flitrovaný croptop k legínam s obrazmi galaxie a ten make-up?! O 2 kilá tažší ksicht.
,,Auu, dávaj pozor ty krava!'' povedala povýšeneckým tónom. ,, Prepáč, moja chyba už sa to viac nestane.'' ,,To by som ti radila a okamžite choď odo mňa preč ešte ma len uvidia baviť sa s takouto mrcinou a mám po kariére.''
Aby sa nepo... Čo som jej také urobila?? A vôbec, ani to nemohlo bolieť. Od utrpenia ma našťastie zachránilo zvonenie na hodinu. Po dlhom blúdení som konečne našla správnu triedu a tak som si sadla do úplne najzadnejšej lavice. Páni tí ľudia v Blave sú ale zaostalí, veď toto sme preberali pred 2 mesiacmi, pomyslela som si na nudnej hodine s učiteľom, ktorý mal promócie keď skončila 2. svetová. Po asi ďaľších troch hodinách v škole bol koniec a ja som rovno išla do avionu na nákup. Neviem, ako mi to pomôže zapadnúť, ale vo filmoch to funguje. V teplákoch alebo v sukni, stále pre nich budem tá neznáma.
ESTÁS LEYENDO
Neznáma
Romancepríbeh o dievčati s nízkym sebavedomím ktoré si dá na 13. narodeniny predsvzatie že nebude už ďalej prehliadaná okolím.