"Приемаш ли Джак Джонсън за свой съпруг?"

366 23 2
                                    

-И тя е ,че ще се женим!-казахме със Бела във един глас.Всички се усмихнаха ,но една усмивка беше фалшива.Нека познаем на Найл.
-Честито кога ще е сватбата и кого ще каним?-каза Хари и взе малката си племенница.
*Гледна точка Бела*
Мислех ,че Хари няма да го приеме добре,но определено Найл не му хареса новината.
-Найл,нека да поговорим.На саме!-казах аз и Найл кимна.Отидохме в банята.
-Найл..Аз съжалявам знаеш ,че не чувствам същото като теб.Съжалявам.-казах аз ,а той се усмихна дяволито.
-Не скъпа Бела.Аз винаги съм жадувал за това секси тяло.-каза той ,а аз го погледнах уплашено.
-Н-н-не Найл!Моля те имам дъщеря.Знаеш ,че не е хубаво да ме вбесяваш.-казах аз.
-Какво ще ми направиш Бела?Ще ме убиеш както направи с Матю?-каза той. (Обещах на NikolPetkova ,че ще има изненада,е подгответе се за тотален шок)
-Джа-а-а-к пом-ощ!-извиках за ,но Найл ми запуши устата.И Джак влетя и отново се получи бой.Иде ми да се самоубия.
*3 дена по-късно*
*Гледна точка Бела*
-Хари!!Не мога да избера рокля.-казах аз с децки глас и брат ми влетя в стаята.
-Сестро,хайде имаш още 2 дена до сватбата.Знаеш ,че сме подготвили всичко.-каза брат ми ,а аз се вцепених.
-Оххх,трябва да избирам и за малката рокля.И за мен.Луци да ми е на помощ.-Засмях се аз.И от нищото дойде Дявола (Луци)
-Май някой има проблем ,а Бела?-засмя се Луци.
-И то голям.Нямам рокля ще ревна.-казах аз и се намусих.
-Ела ще ти покажа една красива рокля.Последвай ме до гардероба ти.-каза той и тръгна към гардероба ми.И щракна с пръсти.
-А сега?-попитах аз.
-Сега виж в гардероба си.-каза той и аз отворих гардероба.Вътре имаше две еднакви черни рокли малка и голяма.За мен и Елена.Бяха черни и дантелени по тялото,отдолу бяха с балерински пачки ,а за мен черни токчета за малката имаше черни сандалки.Днес е моминското ми парти което ще прекараме с Ники и дъшеричката ми Елена.Нищо няма да правим ще гледаме само филми.
*1час преди сватбата*
*Гледна Точка Бела*
-Готова си!-каза Ники поставяйки очна линия.
-Притеснявам се.-казах аз и се засмях нервно.
-Вие ще сте прекрастна двойка Бела.-каза тя и се усмихна.
-Благодаря.Къде е малката ми принцеска?-засмях се аз ,а когато видях малкото копие на Джак ,аз щях да припадна.Малко момиченце със синьо-залени очи и мръсно руса коса.Тя е просто малко копие което обичам.
-Бела,хайде ставай и брат ти е готов.-каза Ники и Хари се появи в черен смокинг ,а косата му бе с гел пригладена назад.
-Хайде,Белоснежке.Вече ще си млада жена на 21години.-каза той,а аз се засмях.Е не точно 21,но и така става.
-Хайде!Нека да вървим.-казах и стигнахме пред входа на залата.Вратите се отвориха.Беше прекрасно.Бели стени и черни пейки,олтар в бяло и най-хубавото моят Джак с неговия перчем и бял смокинг който му стоеше прекалено добре.В залата миришеше на Лавандула.Продължавах да гледам докато малката ни дъщеричка вървеше пред нас и посипваше листенца от черни рози.Любимите ми.Стигнахме пред олтара и Хари ме пусна отидох пред Джак и тогава вратата се отвори.И от там влезе Мат?!?Матю Лии Еспиноса какво прави на моята сватба!?!
-Какво прави той тук Джак?-попитах аз притеснено.
-Аз го помолих да дойде.-каза той ,а аз се опулих насреща му.
-Защо?-казах аз.
-Защото той искаше да ти се извини за всичко.-каза той с усмивка на лице.
-Бела Роуз Стайлс приеми извиненията ми.Съжалявам за всичко което съм ти сторил.Казвам го искрено и се надсявам да ми простиш.-каза Мат ,а аз само се усмихнах.
-Прощавам ти Матю Лии Еспиноса!-казах аз и Джак и Мат ме гушнаха.
-Бела приемаш ли Джак Джонсън за свой съпруг във век веков,болест и здраве,мъка и болка?-каза Мат.Явно той беше свещеника.
-Да,аз Бела приемам Джак Джонсън за свой съпруг в болест и здраве ,мъка и болка.-казах аз
-А ти Джак?-каза Мат.
-Да ,аз Джак приемам Бела Стайлс за своя съпруга в болеат и здраве,мъка и болка.-каза Джонсън
-Обявавам ви за съпруг и съпруга.Можете да целунете госпожа Джонсън.-каза Мат и Джак ме целуна и вдигна.
-Хайде за първата ни брачна нощ!Господин Джонсън.-казах аз.
-Със судоволствие мис.Джонсън.-каза Джак и аз се изкикотих.А на излизане всички ни подсвиркваха.Елена щеше да остане при Хари и Ники ,а ние с Джак в къща на плажа.
Знаете какво стана нали?
*на следващия ден в къщата на Хари*
*Гледна точка Бела*
Отидохме в къщата ни.Там беше пълна кочина.
-Бела!Виж тази бележка!-извика Джак и аз отидох и го гушнах.И започнах да чета бележката "Здравей,стари приятелю.Всички знаем кой съм.Нали?Да точно аз съм Джак Гилински.Е аз съм Ангел.Имам мисия те убия вас и вашето дете.Затова кажете сбогом на вашата Елена!
С любов,
Джак Гилински."Вбесих се.Тя е Феникс и е още малка.Не може да се справя сама.Тогава на вратата се почука и влезе Мат.
-Какво е станало?-попита той.
-Ами Джак Гилински е отвлякъл детето ни с Джонсън и не намирам Хари и Ники.Заклевам се ,че ще го убия с голи ръце!-казах аз и станах.
-Хайде ще ги намерим и ще спасим Ели ,Хари и Ники!-казаха Джак и Еспиноса.Обичам ги!*-*Аз отидох да се преоблека с черна тениска,дънки,кожено яке и ръкавици,а косата вдигната на конска опашка и обух кубинките си.А като слязо долу момчетата бяха по същия начин облечени."Джак е много секси с тези дънки."-казах си аз на ум и Джак се засмя ,също и Мат и аз им показах средни пръсти.Е заслужиха си го.Така стигнахме до скривалището на ангелите.Влязохме и веднага извадихме ножове от къбинките си и започнахме да вървим бавно към мазето,от където се чуваха писъците на Феникс.И също звучни шамари.Бе да мисля аз рабих вратата.Вътре беше ужасно мръсно и от всички страни се чуваха писъци.
От тъмното излезе....
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Хей!Изненадата на @NikolPetkova изненада.Е изненада!Надявам се да се е харесала!
*-* Comment and Vote my aliens! Love ya!
1002 думи!

~Here's hell, baby~Jack J.~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant