Rihanna-Demi Lovato

182 3 0
                                    

*Barbadoslu R&B ve pop şarkıcısı.

*En sevdiği şarkıcılar:Alicia Keys, Beyoncé Knowels ve Mariah Carey

*En sevdiği film:'Napoleon Dynamite'

*En sevdiği aktiviteler:Alışveriş yapmak, sohbet etmek, dans etmek, TV izlemek

*En sevdiği TV programı:'Entourage'

*En sevmediği şey:Güvenilmez insanlar

*En sevdiği dersler:Kimya ve matematik

*En sevdiği giyim markaları:Zac Posen ve Dsquared

*En sevdiği aksesuar:Ayakkabı

*En sevdiği renk:Yeşil

Demi Lovato:

20 Ağustos 1992 doğumlu. 1,61 m boylu ABD'li şarkıcı,yazar, oyuncu ve şarkı söz yazarı.


Demi Lovato'nun en sevdiği yemek nedir?Demi Lovato'nun favori yiyecekleri Meksika yemekleri ve peynirdir.


Demi Lovato'nun en sevdiği televizyon programları nelerdir? Başarılı oyuncu 2002 ile 2012 yılları arasında 10 sezon boyunca devam eden polislerle ilgili olan "CSI:Miami" ismi ile bilinen Amerikan yapımı diziyi takip etmiştir. Ayrıca genç sanatçı 2003 ile 2012 yılları arasında yayınlanan Mark Schwahn yapımı Amerikan "One Tree Hill" dizisini sevdiğini ifade etmiştir.

Demi Lovato'nun en sevdiği şarkıcı hangisidir? Demi Lovato'nun en çok Lady Gaga, Nicki Minaj ve Kelly Clarkson ismindeki sanatçıları sevmektedir. Ayrıca yetenekli şarkıcı kendisinin rol modelinin Kelly Clarkson olduğunu belirtmiştir.

Demi Lovato'nun en sevdiği şarkı hangisidir? Demi Lovato en çok bir Amerikan rock grubu olan Paramore müzik grubunun "Riot" albümü içerisinde yer alan "Born For This" parçasını. Ayrıca Amerikan pop ve rock grubu Jonas Brothers'ın "Hollywood" isimli parçasını, İngiliz-İrlandalı müzik grubu One Direction'ın "What Makes You Beautiful" parçasını sevmektedir .


Demi Lovato'nun en sevdiği kitap hangisidir? Demi Lovato en çok Amerikalı yazar Stephenie Meyer'in ünlü "Alacakaranlık" kitaplar serisini ve "Host" ismindeki romanını, Amerikalı yazar Cupcake Brown'un otobiyografisi olan "A Piece of Cake" kitabını sevmektedir.

Demi Lovato'nun en sevdiği renk nedir? Demi Lovato en çok kırmızı ve siyah renklerini sevmektedir.


D emi Lovato'nun en sevdiği ülke neresidir? Demi Lovato en çok Rusya'yı sevdiğini ifade etmiştir.

Lovato'nun en sevdiği aksesuarlar nelerdir? Demi Lovato bilezikleri, şapkaları, parlayan takıları sevmektedir.

Demi Lovato'nun en sevdiği film hangisidir? Demi Lovato en çok 2001 yılı Amerikan yapımı bilim kurgu ve drama filmi "Donnie Darko" ve 2008 yılı Amerikan yapımı bir komedi filmi olan "Step Brothers" filmlerini sevmektedir.


K-pop IdolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin