ŞİMDİ OKUDUĞUN K-pop Idol Fanfiction K-pop (İlk 10 bolum amerikali şarkicilar.) #bilgiler #bilinmeyen #ilginç #kpop #ünlüler BİAS(12) 66 0 6 tuanasahn tarafından tuanasahn tarafından Takip Et Paylaş I-post sa iyong profile Ibahagi gamit ang Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş I-post sa iyong profile Ibahagi gamit ang Email I-report ang Kuwento Hangi K-pop grubunun maknaesi? RED VELVET-YERİ (17 yaşında) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. TWİCE-TZUYU (17 yaşında) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. BTS-JUNGKOOK(19 yaşında) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. I.O.I-SOMİ (15 yaşında) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. MİSS A-SUZY(22 yaşında*EKİM'de) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. SONAMOO-NEW SUN (19 yaşında) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.