1.Bölüm

4 0 0
                                    

Çok zor zamanlardan geçiyorduk. Ben ve ailem tek odalı bir evde kalıyorduk.Ben henüz 20 yaşına yeni girmiştim.Bir kardeşimle beraber çalışıp evi geçindirmeye çalıştık. Ama ikimizin çalışmasına rağmen bu evin kirasına bu para yetmiyordu.Tek odalı bir ev için bu kira çok fazlaydı.Ve taşınmaya karar verdik.Çabucak biriktirdiğimiz parayla bir ev tuttuk.Taşınndıktan sonra Mahalleyi keşve çıktım.Biraz dolandıktan sonra eve geri dönüp,yemegimi yiyip,uyudum.Ertesi sabah uyandığımda okula gitmek üzere hazırlandım.Ve okulun yolunu tuttum.Ben okumayı çok istiyordum.Okula vardığım zaman en sevdiğim arkadaşlarımla  karşılaştım.Benim sadece üç arkadaşım vardı.Hazal, Ali ,Sabah ve ben Uzay .Biz dördümüz hiç ayrılmazdık.Okul çıkışında benim hiç sevmediğim Memet , kavga çıkardı tüm okulun önünde bana laflarıyla saldırdı  bende dayanamayıp Memet'in boğazından tuttum ve kavga etmeye başladık.Öğretmenlerin ayırmasıyla disiplin suçundan okuldan atıldım.Artık ne yapıcağımı bilmiyordum.Adeta çıkmaz sokaktaydım.Kendimi öldürmek istiyordum.Bir ağacın altına çaresizce oturdum.Sinirliydim duygularım karma karışık olmuştu.Sinirden önümü göremiyordum.Ağacın yanında bi cam parçası gördüm.O cam parçasını alıp bilegimi kesmeye başladım.

Çıkmaz SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin