Merhaba. Yeni bir hikayeyle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz:))
BEREN SU KARACA: Beren Su baş rolümüz. 16 yaşında bir genç kız. Çalışkan bir öğrenci. Tabiki inek denilebilecek kadar değil. Çok güzel bir kız olmasına rağmen hiç sevgilisi olmadı. Yetimhanede kalıyor. En önemlisi de ailesinin yerini doldurabilecek kardeşleri var. Ve kavgacı bir tip.
Derin YAMANER: Alış-veriş hastası denilebilir. Güzel bir kız. Birçok sevgilisi oldu ama hiçbirinde gerçek aşkı bulamadı. O da çalışkan ama Beren Su kadar değil. Alış- veriş deyince yerinden zıplayan bir tip.
Anyela BAYİS: Hep uyuuur hep uyur. Koca gün uyusa bile yine uykusu vardır. Dersleri pek iyi değildir. Sadece bir tane sevgilisi olmuştur ve ona aşık olmuştur. Bir süre sonra ayrılmış, ve Anyela yıkılmıştır. Vee yine uyur. Yani sadece ve sadece uyuuur. (Bu arada Türk' tür.)
Cemre ALTINOK: Tam anlamıyla İNEK' tir. Hep ders çalışır. Yurt hocaları kıyaktır fakat iyi ders anlatırlar. Geceleri kaçama yaparlar. İnek olduğu kadar sadisttir de. Güçlüdür. Aşka pek inanmaz. Ama kısa ilişkilerde de bulunmaz. Şu ana kadar sevgilisi olmadı. Bakalım karşısına kim çıkacak? Evet o bir inek:))
EDİS KILINÇ: çok çok çok çok ve çok yakışıklıdır. Derslerine özen gösterir. Ailesiyle arası pek iyi değildir. Ailesi zengin ama o küçükken yetimhaneye bırakıldığı için onlardan hiçbir türlü yardım almaz. Hiçbir kızın canını yakmamıştır.
Alper ARHAN: o da Edis gibi çoooook yakışıklıdır. Sadisttir öncelikle. Kardeşleri bildiği diğer 4 arkadaşına deli gibi bağlıdır.
Rüzgar EREN: Yakışıklı, sadist, soğuk, çalışkan ve dorbadır.
Bora AKKAYA: Diğerleri gibi o da tam bir sadisttir. Adam öldürmeye kalkmış ama adam hastanede iyileşmiştir. Birçok suç işledikleri halde hiçbir sabıkaları yoktur.