Hvor er jeg?

92 3 1
                                    

Kapitel 3

Mias synsvinkel

Man får sku bare et lille smil på læben når man vågner op ved siden af en lækker dreng ved navn Thor hjemme ved ham i hans hus og i hans seng. Det eneste der undre mig er hvordan og hvorfor jeg ligger her. Jeg prikker til Thor for at se om han er vågen. Han ruller over i mig så jeg falder ned fra sengen. "Av for helvede" halvrådner jeg og ømmer mig. "Hov, ups" kommer det oppe fra sengen af. "Undskyld" siger han og rækker en hånd ned, så jeg kan komme på. "Undskyld, igen" undskylde han endnu engang. "Det gør ikk noget siger jeg da jeg er kommet op i sengen igen. Nu ligger bare halvt ovenpå Thor. Hehe. Jeg dutter på hans næse og smiler. Jeg ligger bare og kigger på ham indtil jeg giver ham et kys lige midt på munden. Fordælen mia, han er din brors ven. Jeg gemmer hurtig mit ansigt ned i hans bryst. "Undskyld, det var ikke meningen" siger jeg ned i hans bryst. Thor løfter mit hoved op så jeg kigger på ham. Han er så smuk. "Hey, det gør ikke noget, jeg kunne godt lide det" siger han smilende. Han kysser mig i panden så jeg rødmer. Typisk mig. Han fniser og kysser mig igen bare på munden. Vi ligger og kysser i lidt tid. Men så kan jeg mærke min mave vende sig 180 grader og jeg styrter ud på gangen og finder hurtigt toilettet. Jeg sætter mig på knæ foran toilettet.

Jeg mærker en der tager fat i mit hår. Det er nok Thor. Min helt. Jeg bliver færdig og går op til håndvasken og skylder min mund. Jeg vender mig om og kigger på Thor. "Var jeg fuld igår?" Spørge jeg, jeg håber ikke jeg lavede nogle dumme ting. "En lille smule" siger han tøvende. "En lille smule..? Jeg har lige ørlet og har det ikke særlig godt, jeg tror nok jeg var fuld igår" siger jeg og griner, men tager mig så til hovedet, for det gør undt, da jeg har en frygtelig hovedpine. "Okay, du var nok lidt meget fuld" griner han. "Hvorfor griner du? Hvad skete der i går?" "Du hoppede rundt som en eller anden idiot, ellers ikke rigtig noget" siger han fnisende. Jeg gemmer mit ansigts mine hænder. "Fuck hvor pinligt" Thor stiller sig helt hen til mig med hænderne bag mig på håndvasken. "Du er ikke pinlig, du er perfekt" jeg kigger på ham og rødmer. Jeg smiler og kysser ham og prøver så at gå væk. Men der er åbenbart en der ikke kan undvære mig. Thor tager fat om mig bagfra. Han kysser mig i nakken, det kilder. "Ikk lige nu, jeg er træt og sulten" siger jeg med et smil i stemmen så han ikke tror jeg afviser ham, for han er er virkelig sød og vildt lækker. Men han er Malthe's ven, så han bliver sikkert ikke glad. "Skal jeg lave noget morgenmad til os?" "Det må du meget gerne" jeg smiler og vi går i nedenunder. På hvad vej ned af trappen, kan jeg høre Thor griner og jeg kigger ned af mig selv. "Ups, måske jeg skulle få noget tøj på" siger jeg flovt. Jeg kommer ind på værelset og kommer i tanke om at jeg ikke har noget tøj overhovedet, udover min kjole. Thor kommer ind bag mig. "Vil du låne en T-shirt?" "Meget gerne" griner jeg. Thor finder i T-shirt og giver mig den. Jeg tager den på og vi går ned igen. Vi går ind i køkkenet og Thor finder en pande og nogle ingredienser. "Kan du lide pandekager?" Spørg han. "Jeg elsker pandekager" han begynder at mixe nogle ting sammen så, det bliver til en dej. Jeg sætter mig op på køkkenbordet og studerer Thor og det han laver. Han går i gang med at varme panden op så han kan bage nogle lækre pandekager. "Du skal være glad for at min mor ikke er hjemme, hun ville have bedt dig om at komme ned omgående fra det bord" griner Thor og smiler til mig. "Så er det da godt at vi er alenen hjemme" siger jeg og giver ham et blik.

***

Thor er ved at være færdig, så kan jeg endelig få noget godt at spise. Der er ved at være mange pandekager, måske lidt for mange til kun os to. Men det er ligemeget, man kan aldrig få for mange pandekager. Jeg har bare siddet på bordet og kigget mens han har lavet dem. Hehe, bare kald mig doven. "Du er god til at lave pandekager" "tak" siger Thor og smiler.  "du er god til at sidde og se godt ud" griner Thor "tak"

Jeg hiver Thor hen foran mig og fanger ham med mine ben. "Så, nu kan du ikke komme nogle vejne" siger jeg og smiler charmerende  "nå det var ærgerligt, så må jeg jo blive her" siger Thor. Jeg kysser ham og Thor udvikler kysset, ikk for meget, bare lidt. Det er rart at sidde her og kysse med Thor. Jeg tager mine arme om hans hals. Thor skal lige til at bærger mig men jeg trækker mig fra kysset og siger "jeg tror din pandekage er ved at blive sort, hehe" han kigger på den og rigtig nok den er sort, kulsort. Jeg lader ham gå hen og tage den. "Så er der pandekager" siger Thor og sætter dem over på bordet. Vi dækker bordet og finder noget at putte i, sukker, marmelade, sirup og nutella. Mmmh... Vi sætter os til bordet. Jeg tager først en og tager noget nutella på og ruller den sammen. Jeg tager en bid.. "Det smager fantastisk, Thor" "det var godt. Fantastisk, til en fantastisk pige" siger Thor og smiler til mig. Hvor får han mig til at rødme så nemt. Jeg fniser og spiser videre.

***

Jeg ligger mellem Thors ben, med hans arme om mig. Vi ser et eller andet på tv'et det er vidst noget genudsendelse af CSI. Jeg har aldrig set det før måske en enkelt gang fordi der ikke var andet. Vi har ligget her hele dagen og jeg burde enlig også,snart at skulle hjem. Så kan jeg komme hjem og få noget ordenligt tøj på. Ikk fordi thors T-shirt ikke er ordentlig. Dennes fantastik, den dufter godt af ham. "Tror du ikke snart jeg burde tage hjem?" "Nej, du skal blive her" siger Thor trist. "Desværre, jeg har jo ikke noget tøj, jeg kan jo ikke gå rundt i dit, hehe" siger jeg ligeså trist "og desuden tror jeg også min mor snart bliver bekymret" "når ja, okay" indrømmer han. "Men jeg vil køre dig hjem" "selvfølgelig" jeg rejser mig for at gå ovenpå. "Vent!" Jeg kigger på ham. "Jeg vil lige ha et kys" hehe. Jeg giver ham et kys og går op.

***

"Jeg kan godt lide dig" siger Thor lige pludselig. Jeg kigger forskrækket på ham. "Hva" "glem det" siger han trist og kigger ud på vejen. "Jo, jeg kan også godt lide dig, jeg er faktisk helt vild med dig, men..." Siger og venter lidt. "Men hvad?" Siger han desperat "du er min brors ven, tror du ikke han bliver sur" "nej, jeg tror han vil være lidt ligeglad, det er jo dit liv" "hmm.." Han holder ind til siden, jeg kigger ud og ser vi er ved mig. Thor går ud og om til mig og åbner døren, rigtig gentleman. "Uhh hadada, en rigtig gentleman" "du skal jo have en der er sød og kan passe på dig" siger han og smiler. Thor tager armene om mig og kysser mig lidenskabeligt.

"Mia!! Hvad laver du?" Hører jeg nogen råbe. Jeg kigger forskrækket bagud og ser Lucas kommer løbende. "Hvor har du været i nat?" Spørge han nysgerrigt. "Jeg har sovet ved en ven" jeg kan mærke Thor kigger på mig, så jeg kigger også på ham. Han sender mig et blik der siger 'kun ven'. "En rigtig god ven" siger jeg og smiler til Thor.

Jeg kysser farvel til Thor og går med Lucas ind. "Hej!" Råber jeg og skal til at løbe op på mit værelse. "Vent, unge dame. Er der ikke lige noget du skal" min mor åbner armene og jeg giver hende et kram. "Hvor har du været henne?" "Jeg har sovet hjemme ved en ven" " okay hvem?" "I kender ham ikke" "okay..." "Nej mor der skete ikke noget" "okay okay" "hold op og må jeg så godt gå op og skifte" "jaja" jeg går op og skifter til noget mere afslappet og ligger mig så i min seng mens min computer og ligger mig så til at se Netflix.

Things we do together//CityboisWhere stories live. Discover now