Byen

100 3 1
                                    

Kapitel 2

Det er lørdag og jeg laver ikke en skid. Jeg ligger bare og ser TV. Det er kun Malthe og jeg der er hjemme så vi har huset for os selv. Jeg burde enelig komme igang med et eller andet bare ikke noget. Jeg skal sparer på energien, for det dur ikke hvis jeg er træt i aften. Så ville jeg være vildt kedelig og det ville ikke være godt. Hov jeg har jo glemt at sige at i aften skal jeg i byen med Malthe, Anthon og Thor det bliver skide hyggeligt kan jeg forestille mig. Jeg har spurgt om Kathrine min bedste veninde vil med men hun har ikke svaret endnu. Jeg beslutter mig for at begå mig ud i køkkenet for at tage noget at spise, jeg er pis hamrende sulten. Jeg går hen til køleskabet og åbner det og lukker det ret hurtigt igen, da der ikke var noget spændende. Åbner alle skabe og ender henne ved køleskabet igen. Åbner det for anden gang og kigger igen og finder så noget yoghurt. Jeg finder en skål og en ske. Jeg fylder noget yoghurt op i skålen og putter lidt müsli på og så går jeg ellers bare ind i stuen og spiser det i fred og ro

***

Klokken er ved at være 16.30 og Thor og Anthon kommer og henter Malthe og jeg kl. 18.30. Jeg får en besked, så jeg kigger på min mobil. Det er fra Kathrine.

Byen, drenge og dig, jeg er på, er på vej over til dig om 5-Kathrine

Fedt, vi ses-Mia

Jeg skal nok snart til at komme i gang med at gøre mig klar. Jeg går ovenpå for at finde noget tøj. Jeg har kun været heroppe i 15 minutter før det ringer på døren. Jeg skynder mig ned og åbne døren. Jeps, jeg gættede rigtig det er Kathrine min skattepus. "Hej" siger hun begejstret og krammer mig. "Hej" siger jeg ind i hendes hår. Jeg trækker mig fra krammet og kigger på hende. "Skal vi gøre os klar sammen for du ligner en der ikke rigtig er kommet i tøjet endnu" "jeps, for du ved jo, mig og tøj det tager sku hundred år og en dag at finde det jeg vil have på" jeg griner og vi går op på mit værelse. Jeg kan godt se for mig at her kommer til at tager meget lang tid.

***

Der er gået en time nu og vi har endelig fundet det vi vil have på. Typisk os at tage så lang tid om bare at finde nogen simpelt tøj. Kathrine skal have en sort glimmer kjole der er åben i ryggen på sammen med nogle sorte stilletter. Jeg selv skal have en hvid langærmet blondekjole der går til midt på låret og så tager jeg nogle sandfarvet stilletter på.
"Skal jeg gå i bad først eller vil du?" Spørge jeg. "Du må gerne først" jeg smiler og går ud på badeværelset. Jeg låser døren efter mig så der ikke kommer nogen imens jeg er i bad. Jeg smider mit tøj i vasketøjskurven og lægger hurtigt lige et håndklæde klar til når jeg er færdig. Så går jeg ind i badet og mærker det halv varme vand mod min nøgne krop.

      
***

Jeg sidder foran spejlet og er i gang med at glatte mit hår, da Kathrine er færdig i badet kommer hun ind med et håndklæde om sig og lukker døren efter sig, finder sit undertøj i hendes taske hun havde med. Hun smider håndklædet og tager det på. Vi er ikke så sarte med at vi ser hinanden uden tøj. Altså vi er begge piger og vi har sku set hinanden hundred gange uden tøj. Da hun har fået sit tøj på skal hun også til at lægge lidt make up. Jeg er færdig så jeg ved ikke hvad jeg skal gi mig til, så jeg bare med min mobil og snapper med forskellige folk. "Vil du ikke hjælpe med mit hår" spørge Kathrine pludselig "jo, selvfølgelig" jeg finder en hårtørrer og et krøllejern. Jeg starter med at tørrer hendes hår så jeg kan krølle det. Da det er gjort går jeg i gang med at krølle det. Det tager ikke mere end 20 min så da jeg er færdig er den 18.25 så der er 5 min til at Anthon og Thor kommer og henter os. Det ringer på døren og jeg når lige at komme ud til trappen før Malthe også kommer ud fra sit værelse, vi løber og kap ned ad trappen. Jeg åbner døren og møder to meget smilende drenge. "Hey, er i klar" "ja" jeg skal lige til at gå op og hente mine sko, men så kommer Kathrine min helt ned. "Hey" siger hun til drengene og smiler.
"Hér, du glemte vist noget ovenpå" griner hun. Jeg tager mine stiletter på så jeg bliver lige lidt højere, så går jeg ud og tager min læderjakke på. Kathrine tager sin cowboy jakke på og så er vi klar. "Så nu er vi klar" jeg kigger på drengene og giver lige elevatorblikket de er enelig meget flotte Thor har et sort T-shirt og nogle sorte bukser, Anthon har også sorte bukser men med en hvid T-shirt og Malthe har en lyseblå skjorte og sorte bukser, de elsker bare sorte bukser de drenge, hehe. Vi går ud i bilen og Kathrine, Malthe og jeg sætter os bag i mens, Thor sætter sig på førersædet, for han har åbenbart kørekort i en alder af 17. Anthon sætter sig ved siden af ham. Og så er vi ellers på vej i byen.

***

Vi er endelig ankommet til klubben vi skal være på, her er mange mennesker og her stinker af sved men det må man leve med når man er i byen. Vi har fundet os et bord. Thor jeg er gået op efter drinks til os alle "skal der festes i aften?" Spørg han "selvfølgelig skal der det, jeg kongen af fester!" "Dronningen" retter Thor. Vi får vores drinks og går ned til de andre. Thor har tre og jeg har to. Rigtig gentleman. Vi stiller dem på bordet. Jeg drikker lidt af min og tager fat i Thors håndled og trækker ham med ud på dansegulvet for at danse, sjovt nok. Danser meget tæt da her er så mange. Men det gør mig ikke noget, jeg kan godt lide at danse tæt. Især når det er med en lækker fyr.

  ***

Vi har været her i et par timer og jeg har fået en del at drikke og er allerede godt fuld. Jeg kommer væltende hen til bordet som en eller andet fuld idiot, når jo det er jeg jo. Hehe. "Tror du ikke du skal til at hjem?" kommer det fra Thor der har gået rundt med mig lige siden vi kom. Han er knap så fuld som mig. Han er vidst kun fået en eller to drinks, da han jo skal køre hjem. "Nej, jeg er jo ikke træt og jeg vil ikke hjem!" Siger jeg lidt barnligt og griner. "Du er fuld og du kan næsten ikke stå på dine ben. Jeg kigger ned af mine ben, de skælver, hehe, det ser sjovt ud. Jeg er ved at vælte men Thor holder ved mig så jeg ikke vælter. "Kom vi skal hjem" siger og trækker i mig, det ikke særlig godt da jeg jo stritter imod. Jeg er ret stædig når jeg er fuld. Han løfter mig op så jeg ligger over hans skulder. "Hey" griner jeg. Vi går ud fra klubben og ud til bilen. Han sætter mig ned og jeg hopper rundt som en tosse på parkeringspladsen. Thor løber efter mig da jeg begynder at løbe rundt. "Fang mig!" Han fanger mig og får mig ind i bilen. Han får med besvær spændt min sele. Jeg tror det var lidt svært for spjættede vildt meget. Han sætter sig på førersædet og starter bilen. Jeg sidder virkelig mærkeligt i sædet og liggeren hånd ovre på Thor lår, jeg lister min hånd op til hans buksekant. Thor tager fat i min hånd og kigger på mig og siger, "lad os vente til vi kommer hjem" jeg tager min hånd til mig og vender mig om mod vinduet og stirre ud og falder ret hurtigt i søvn.

Thors synsvinkel

Mia er så sød og for den sags skyld herre lækker. Men det er min vens søster og så vil jeg heller ikke lave noget med hende når hun alligevel vil ha glemt det i morgen fordi hun er så fuld.

Mia er faldt i søvn så det er virkelig stille. Jeg koncentrere mig om at køre men kigger hele tiden over på hende, hun ser så sød ud når hun sover. Hun faktisk ret nuttet når hun er fuld og laller rundt som en lille pjattet pige. Jeg ville ønske hun kunne blive min en dag. "Mia og Thor, Thor og Mia" siger jeg til mig selv.

                                                         ***

Jeg køre ind af indkørslen til vores hus. Stopper bilen og går ud og om til den anden side og får løftet Mia ud. Jeg bærger hende ind og op på mit værelse. Jeg ligger hende stille på sengen så hun ikke vågner. Jeg tager hendes sko af og hendes kjole. Jeg lægger min dyne over hende. Jeg går ud på badeværelse og tager mit tøj af og smider det bare på gulvet og går ind til mia og lægger mig ved siden af hende og tager noget af dynen over mig og lægger mig tæt op af hende og falder ret hurtigt i søvn.

Things we do together//CityboisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang