"Justin nemoj"rekla sam mu dok me je mazao sa nutellom.
"Nema više povratka"stavio mi je još malo nutelle na lice.
"Ee sad mi te je dosta"uzela sam malo brašna i bacila mu ga u lice.
"Ee sad češ vidjet"krenuo me lovit.Trčali smo po cijeloj kući.
"Jordan brate pomozi"uletila sam mu u sobu i bacila se na krevet.
"Koji kurac?"pitao je sav pospan.
"Reci mu da se smiri" pokazivala sam na Justina.
"Ček ček malo šta ti radiš u mom krevetu? Bro mislim da sam ti spavao sa curom"rekao je izazivajući Justina.
"Ee Jordan gle"Justin ga je pozvao da se okrene te mu bacio brašno u lice.
Jordan me je poljubio u obraz i dalje izazivajući.
"Imaš mekše usnice od Justina"
"Niko nema mekše usnice od mojih"rekao je kao beba.
"Eh pa ipak se našao jedan drugačiji" ustala sam iz Jordanovog kreveta i izašla iz sobe.
Završila sam palačinke i taman su svi došli. Jordan me zagrlio sa leđa provocirajući Justina.
"Haha Justin mislim da je ovo tebi namjenjeno"Maja se nasmijala kao i svi ostali.
/.../
Sjedili su u dnevnom dogovarajući neki plan. Ušla sam u dnevni i tražila mjesto za sjest. Naravno nema mjesta za mene :/
Justin i Jordan su se pogledali te su me obadvojica povukli na svoju stranu.
"Auch" pala sam između njih.
"Guys idemo u sobu za sastanke" Justin je rekao te smo svi krenuli.
"Znači zadatak:opljačkat banku za manje od 60 sekundi""Bro nema šanse da stignemo"Lucas je dodao na Justinovu recenicu.
"Vjeruj ima. Ja sam zadužen za kamere,Lucas za osiguranje,Raynond za one plašljivce unutra a Luke i Jordan za pare"
"A mi?" Hanna je pitala pokazivajući na nas,cure.
"Vas ne želim blizu!"rekao je nekim grubim glasom.
"Ali Justin...?"
"Mads nema ali. Vas ne želim blizu"
"Da vi ćete se zabavit a mi?"
"Vi imate ovo dvoje u podrumu" svi smo izašli iz sobe.
"Vidi stvarno ja sam zaboravila na njih" Hanna je sretno viknula.
/.../
Dečki su otišli,neke od cura se zabavljaju sa onim gadovima u podrumu,a ja i Maja ljenčarimo.
"Uuu Madasss imam ideju"sretno je uzviknula.
"Uh to nije dobro"nasmijale smo se.
"Čekaj idem po cure" rekla je te otišla u podrum.
Vratila se gore,zajedno sa curama. Ušle su u boravak te sjele.
"Onda Maja?"nestrpljivo sam pitala.
"Ilegalne utrke"
"Može"sve smo sretno viknule.
"Onda spremajte se" ustale smo i krenule svaka u svoju sobu.
Prvo sam otišla pod tuš. Hladne kapljice spuštale su se mojim tijelom. Nakon 20 min uživanja obukla sam Victoria's Secret donje rublje.
Izašla sam iz sobe te otišla do ormara. Tražila sam neku 'normalnu' kombinaciju.
Konačno crne kožne tajice i crni top.Vratila sam se u kupaonicu te krenula sa šminkanjem. Malo maskare,rumenilo,tuš i 3D plumping.
"Gotova sam"vikala sam sa vrha stepenica znajući da su već sve cure spremne.
"Napokon"Hanna je rekla.
"Cure niste li nešto zaboravile?"
"Um mislim da ne"
"Imate li pištolje?" Pitala sam znajući da ih nemaju.
/.../
Otišle smo do napuštene plaže,ujedno i mjesta gdje se održavaju ilegalne utrke. To mjesto vodi banda pod imenom Blaze.
"Cure nema razdvajanja,nema dovođenja nekih likova doma jer će ih dečki ubit,a zajedno i nas sa njima. Probajte ne privlačit pažnju. Ostalo sve po volji"rekla sam sve u jednom dahu.
"Šta je to ostalo?" Hanna je rekla.
"Auti na početnu pozīciju"
"Malena u 100 $?"čula sam muški glas te se okrenula.
Napokooon
Sviđa li vam se nastavak?
Vote+komm
Pročitajte priču Second life-Little_Sweet_Devil19