Bude me zrake sunca koje su prodirale u sobu. Lagano sam ustala pazeči da ne probudim Justina.
Obavila sam jutarnju higijenu te se vratila do ormara po neku odječu. Uzela sam svijetle traperice i bijelu hoodicu.
Izašla sam iz kuće te otišla do auta. Krenula sam prema frizerskom salonu.
(...)
Napokon sam gotova sa frizurom i shoppingom. Kosu sam ofarbala u ljubičasto te sam kupila tonu kožnih stvari. Prevladavala je koža ali bila je į pokoja bunda.
Vozila sam se prema Mecu. Uzela sam im svima doručak te napokon krenula prema doma.
...
Ušla sam u kuću i zapazila razne izlaze lica.
"Mads šta se tebi dogodilo?" Hanna je došla do mene i prošla mi rukom kroz kosu.
"I'am a new Maleficent" nasmijala sam se.
"Haha then I'am a Evil Queen" Maja je nastavila priču Villensa.
"Babe" Justin je potapšao mjesto na krevet pored njega na znak da sjednem.
"Hey my dear" poljubila sam ga na blic.
"Kako ja tebe jebeno volim" rekao je i stavio ruku oko mojih ramena te me povukao bliže sebi.
"I ja tebe Jussty" zagrlila sam ga.
(...)
Avril P.O.V
Tražili smo ju. Nikada nisam odustala od pomisli da je živa. Nikad,ali nikad. Dok su se neki pomirili sa činjenicom da je možda mrtva.
Bili su to teški dani za mene,za njezinu mamu,za Sell za sve nas. Da, znam, njezina mama joj je pomogla da pobjegne od policije.
No niko nije mogao ni sanjati da joj je bilo tako teško. I dok sam ju napokon pronašla bila sam ujedno i sretna i ljuta na nju.
Bila sam stvarno razočarana kad se nije javljala. Mislila sam da je bezveze pobjegla sa Jasonom,da je samo htjela maknut se od svega.
Mislila sam da je pobjegla sa njim zbog novaca. Znam,žalim uopče što sam pomislila da se pretvorila u kučku. Ne mislim sad u hladnokrvnu kučku kojoj nije stalo do nikoga,nego na kučku koja je željna sexa i novaca.
Finally Mads I find you
Justin P.O.V
Znam,glup sam što sam uopče pomislio da će nas napustiti. Ali zar i vi na mom mjestu nebi pomislili isto?
"Nego ja moram obavit nešto,kad se vratim da ste svi doma!" Rekao sam glasnije znajući da će svi otić do kluba ili na ilegalne utrke.
"Juss?" Madison me tužno pogledala.
"Ne brini babe,ništa opasno" poljubio sam ju te izašao iz kuće.
Madison P.O.V
Čovječe Justin nas poznaje jako dobro. Haha kako je samo znao da ćemo otič negdje?
"Ajde,Madison,požuri!" Ryamond se derao.
"A idem čovječe" govorila sam silazeči niz stepenice.
Vratili smo se do mjesta di se održavaju utrke. Došli smo do šanka i naručili pića. Luke je otišao tražit svoju novu sex igračku.
Iako je oko mene atmosfera uglavnom vesela,ja razmišljam o Justinu. Šta treba obavit?
"Ajde Mads zabavi se malo. Ne brini neće mu ništa bit" Maja me protresla kako bi zadobila moju pažnju.
"Mhm oke,u pravu si" kimnula sam glavom te krenula plesat u ritmu muzike.
Nadam se da je dobar nastavaak
Well vote+kom^^
»Oh new album«Ee guys ima neko neku dobru priču za preporičit? Može bit i vaša