1. kapitola

89 7 3
                                    

Ráno sa zobudím na zvonenie." Už je ten deň." pomyslela som si. No vlastne je to môj prvý deň v službe. Dnes ma majú ptiať na hviezdnú loď. Som zvedavá na akú ma priradia. Vstanem, oblečiem sa a idem sa najesť do jedálne. Prikážem simulátoru. "Jeden čaj ever green a vločky s teplím mliekom." zrazu sa mi pred očami objaví čaj a vločky. Sadnem si k stolu a najem sa.
- - -
Sadnem si do turboauta a idem na hl. Základňu federácie. Aj moji rodičia pracujú vo federácii. Na lodi enterprise.
Zaparkovala som na parkovisku a vošla do veľkej presklennej budovy. Bolo to niečo úžastné. Zrazu ma zastavil jeden vysoký svalnatý muž. Ja som sa trhla a rýchlo sa otočila."Vy ste Clara Smithová? " koktavo som povedala"aaaáno ssom" "Poďte so mnou." nasledovala som muža a zrazu som sa ocitla v jednej veľkej miestnosti s troma dalšími ľudmi. Jedno dievča a dvaja chlapci. Sadla som si k ním na sedačku a ten vysoký muž, čo ma tu došikoval, povedal " ahojte. Ehm, vy štiria budete pridelený na hviezdnú loď sharmrok" v tej chvíli som pocítila veľké sklamanie. Chcela som ísť na enterprise alebo hexer. Mám tam rodinu. Na enterprise rodičou a na hexer tetu a uja. No ale čo už teraz.

Muž nás pozval k tranportnej plošine, aby sme sa mohli transportovať na loď. Jeden z tývh troch vraví. " jja sa bojím. Nebolí to?" Ja som už išla cez tranportnú plošinu. Tak som mu odpovedala." pocítiš náhlé rozloženie tvojho tela na 1000000 častí. Potom sa zrazu zložíš na požadovanom mieste." vydela som ako sa zdesil, tak som rýchlo dodsla że ro nebolí. Muž sa nás spýtal. "Ste pripravení???" "Áno pane! " potom ten muž prikázal druhému "zapnire" prikázal a druhý muž ho bez slova poslúchol. Potiahol jednu páku a ja som cítila ako sa moje telo rozložilo na veľa častí a zložila som sa na trasportnej plošine lodi Sharmrock. Zrazu....

Prvá časť na svete. Páči? :) Mám pokračovať??? Čo myslíte že sa stane? :)

VyvolenáWhere stories live. Discover now