Dag 2

23 2 6
                                    

Okeeee dus dit wordt nog niet echt bekeken... Toch ga ik door. 


Vandaag moest ik weer naar school. Ik haat school. Het is saai en druk. Ik zit op een school die best wel groot is. Ik heb daar een paar vrienden. Die zijn aardig, maar ik heb toch het gevoel dat ik er niet helemaal bijhoor. Ik hoop dat ik na mijn examen naar de havo kan. Daarna zie ik wel verder. Ik wil graag basisschooljuffrouw worden, of journalist. Daarnaast kan ik altijd nog boeken schrijven. Dat wil ik het allerliefste. 

Toen ik terugkwam uit school moest ik heel veel huiswerk maken. Ik ben nu nog steeds bezig, maar ik wou even een pauze om dit bij te houden. Mijn moeder is de hele dag aan het werk. Dan ben ik dus de hele dag thuis. Ik vind dat eerlijk gezegd niet erg. Als ik alleen ben, heb ik tenminste even rust. 

Ik heb al drie dagen geen anime gekeken en het voelt alsof ik al drie dagen niet gegeten heb!! Ik heb er ook geen tijd voor.

De laatste tijd merk ik trouwens dat ik steeds banger ben in het donker. Ik weet dat t misschien raar klinkt, maar ik kan gewoon niet slapen voordat ik mijn kamer heb doorgezocht. Ik weet echt niet hoe ik het moet oplossen. Hebben jullie nog tips?

Verder heb ik niet echt wat te melden. Ik heb jullie gewaarschuwd! Ik heb geen bijzonder spannend leven...


Mijn verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu