Vandaag begin ik met dit 'boek' . Laat ik eerst wat over mijzelf vertellen. Mijn naam ga ik (nog) niet vertellen. Laatst ben ik 15 jaar geworden. Mijn ouders zijn gescheiden (ik woon bij mijn moeder) en ik heb twee broertjes. Éen van 12 en één van 10. Ik heb donkerblond haar en bruine ogen. Momenteel zit ik in klas 4 van het vmbo-tl, dus mijn examenjaar...
Ik woon bij mijn moeder, omdat het een tijd niet goed ging bij mijn vader. Laten we het erop houden dat hij dingen heeft gedaan wat een vader niet zou moeten doen.
Mijn hobby's zijn: Schrijven, (manga) lezen, dansen, muziek luisteren, anime kijken en gamen. Ik heb dus nogal andere hobby's dan anderen. Ik ben ook wel anders. De meeste meisjes van mijn leeftijd houden van mode, make-up en dat soort dingen. Daar houd ik dus helemaal niet van. Waarom weet ik niet. Het is niet zo dat ik mensen die daar wel van houden afkeur, maar ik houd er zelf gewoon niet van. Ik luister naar Japanse muziek. Door mijn beste vriendin ben ik van Japan en anime gaan houden.
Het zou me heel leuk lijken om iets met schrijven te doen. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik hiermee ben begonnen. Nog een reden is dat ik inspiratie wil. Daar heb ik jouw hulp wel bij nodig. Stuur me een onderwerp en karakters in een reactie/bericht en ik zal er een verhaal over schrijven. Hopelijk kan ik zo inspiratie opdoen en doorgeven.
Ik ben heel erg benieuwd of jullie dit wat vinden. Ik zal hier zeker mee doorgaan, of mensen het lezen of niet. Laat alsjeblieft weten in een reactie wat je vind en of je misschien wat advies kunt geven over dat ik anders ben dan anderen. Ik weet namelijk nog niet zo goed hoe ik daarmee om moet gaan.
Ik zal zo veel mogelijk schrijven.
~ Setsuwa
JE LEEST
Mijn verhaal
عشوائيHet is misschien wat cliché, maar dit gaat over mijn leven. Ik ben 15 jaar oud en ik zit nogal vaak in de problemen... Ik ben een otaku. Voor de mensen die niet weten wat dit is: Ik ben dol op anime/manga en Japan. Ik hoop dat jullie mij wat tips of...