Nyt

8.7K 34 6
                                    

Solen skinner ind gennem vinduet. Her er ikke nogle gardiner. Klokken er 06:07 om morgne, jeg ligger min telefon på bordet. Og sover videre.
Døren går op. "Har du sovet godt i nat?" Jeg nikker. "Skal vi af sted?" Jeg går med ham ud i bilen.

Vi køre først hen til en undertøj butik. Jeg tager noget forskelligt undertøj og prøver det. Det er mega flot. Han for store øjne da jeg viser ham det undertøj som jeg gerne vil have, og det gør mig bare endnu mere glad for min beslutning, af det under tøj som jeg vil have. Vi går ind i H&M. Han finder noget tøj og siger til mig. "Det er lige dig, det syntes jeg du skal prøve." Jeg kigger lidt skabtesk på ham, men går alligevel ind i prøverummet. Det er nogle rigtig stramme bukser, og nogle stramme navle T-shirt. Han siger det er flot, men det er ikke lige mig. Jeg finder nogle Adidas bukser som jeg bare må eje. Jeg får mine Adidas bukser, og det tøj han godt kunne lig. Vi sidder i bilen. "Hvad hedder du, det fik jeg ikke spurgte dig om?" Spørge han mig om mens han kigger ned i jorden. Som om han er flov over ikke at have spurgt. "Sofie." Siger jeg, og nikker til ham. "Luchas." Siger han.

Jeg skifter. Lige i det han kommer ind, står jeg i bare overkrop. Jeg kigger mig over skulderen. Jeg tager mine arme hen foran mine bryster. "Kan du ikke gå ud?" Jeg nikker hen mod døren. Jeg kigger ned i den pose, med undertøj og finder en pink BH frem. Jeg har ikke hørt døren lukke men, jeg regner med at Luchas er gået. Jeg kan mærke noget kold på min ryg, jeg vender mig rundt. Det er en fyr, men ikke Luchas. Jeg rykker mig væk fra ham, han er højere end Luchas. "Luch..." Råber jeg, jeg når ikke at sige det hele, før han holder mig for munden.


Hvad syntes i om min historie. Jeg er rigtig glad for at der er så mange der læser min historie. Har i ideer så skrive.

Næste gangWhere stories live. Discover now