Hjælp!!!

9.3K 34 11
                                    

Han har mig, det er ikke rad. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg har Bh'en på. Men ellers er jeg nøgen. Han har noget gafataip. Jeg vil gerne bide ham i hans hånd, men han når at tage min mund. Jeg prøver at skrige. Han skubber mig ned i sengen, tager mine hænder, og føder, og taiper mig fast.
Han kigger frækt på mig. Jeg ved hvad det betyder. Han tager stille min BH af. "Du er smuk." Han tager på mine bryster. Det føles rart, men jeg vil ikke stønne, jeg vil ikke give ham den tilfredsstille. Han tager sine bukser af, han er helt stiv. "Jeg vil mærke dig." Så han smider sin kondom væk. Han stikker tungen op i min fise. Jeg skriger så meget som man nu kan når man har taip for munden. Han tager sine boxeshots af, tager taipen af min mund,og stikker sin pik i min mund. Han stønner meget. Jeg bider på hans pik hovedet, han skriger op. "Hvad fanden har du gang i!" Råber han af mig. "Hjælp!" skriger jeg. Han holder mig for munden, men jeg bider ham bare i hånden. Han stikker mig en lussing, jeg kan ikke følge noget, det er som om hele verden går i sort.

Da jeg vågner har jeg truser på, og en T-shirt, og jeg har dyne på. Var det bare en drøm? Jeg ligger mig til at sove igen.

Håber i kan lide min historie. Stem og kommentere. Skal der være flere sex scener?

Næste gangNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ