Moje jméno je Petra Joušková, jsem obyčejná holka jako každá jiná, mám blonďaté vlasy a světlou pleť. Chodíme na střední školu s mojí nejlepší kamarádkou Adel, je to taková slušná roztomilá brunetka.
Vždy jsem si myslela že nejsem ničím zvláštní, měla jsem normální život obyčejného puberťáka s pupínkatým obličejem a roztrhanýma kalhotama.
S Adel jsme jezdily na koncerty mé oblíbené kapely. Vždy jsem velmi dbala na to abych se svím idolům z New Element líbila, ale nikdy jsem ani nedoufala že bych se jim mohla zalíbit.
Byl uplně obyčejnej nudnej den ve škole a měly jsme poslední hodinu chemii, zrovna jsme se učili nějaké blbosti o jedovatých plynech (je to divný, ale prdy tam nepatří). Nedávala jsem moc pozor, měla jsem plnou hlavu koncertu, který se měl konat příští týden. Byla jsem jako v transu, když mi najednou zavybroval zadek. Vytáhla jsem z kapsy iphona a zjistila že mi Adel napsala zprávu ( na chemii nesedíme spolu, sedí na druhém konci třídy, byly jsme totiž tak trochu ukecaný) no nic tak dál...otevřela jsem si zprávu a v ní stálo: Petruš dneska hned po škole u mě mam pro tebe překvapení.
Začala jsem se bát ,protože když jde o Adel a překvapení dělá se mi husí kůže.
Když skončila hodina, všichni se nahrnuli do šatny a já jsem se nemohla ani dostat k mím věcem. Když se konečně uvolnila cesta Aďa už byla pryč, rychle jsem zaměřila k jejímu domu, už jsem se nemohla dočkat co má za překvápko. Dveře byly odemčené tak jsem vešla dovnitř. Ona už seděla u počítače...jak jinak zavislák. Když jsem ale přišla blíž tak mě mile překvapila. Koukala se na stránky New Element! "Petruš Petruš Petruš!" zaječela mi přímo do ucha." Ano Adý? " byla jsem trochu prekvapená, takovýdle zájem jsem u ní viděla naposledy když jsme byly v lunaparku a potkaly jsme MickyMouse.
" Našla jsem báječnou soutěž ohledně koncertu na který jsi tolik chtěla." Hned jsem ji začala pozorněji poslouchat. "Stačí jen zaslat kód z Coca Coly a můžeš vyhrát vstupenky a dokonce i přístup do zákulisí"
Samozdřejmě jsme si hned do Albertu běžely koupit Colu a zasílat kódy. A právě tento den byl v mém živote rozhodující.
ČTEŠ
Patrície a její láska k New ELement :D
HorrorRomanticko-fantastický román z edice bestsellerů mlade spisovatelky.