het gevecht

50 1 0
                                    

De roedel kijkt als het gaat met de wolf. Hij is gelukkig oké, dus ze gaan verder. Verder op zien ze een wolven roedel en Jack denkt: 'Volgens mij zijn ze niet aardig' de wolvenroedel heeft ze opgemerkt en ze komen op hun af Jack gromt: 'Maak je klaar' ze komen en als eerste valt Jack een wolf aan, de wolf trekt zich meteen terug na een verwonding. Hij ziet een van ze medewolven in gevaar, want hij wordt aangevallen door twee wolven Jack rent er na toe en valt een van de wolven aan. Jack realiseert zich dat het de alfawolf is van de roedel en Jack denkt: 'als ik hem uit schakel dan ben ik de baas over de roedel' in eens stoppen de wolven met vechten en gaan met een kring om hem en de andere alfawolf staan blijkbaar vinden ze dit het stoppen waard, oké. De alfa wolf en ik gaan vechten eerst krijg ik een flinke kras in me gezicht van hem, maar ik ben nu heel woedend en vlieg hem in ze nek. Ik heb hem flink verwond, maar hij valt me aan en ik val op de grond. Hij houdt me tegen met ze poten en hij valt aan hij probeert me te bijten, maar hij mist elke keer weer doordat ik zo veel beweeg. Hij wordt helemaal gek en hij kijkt effen rond en nu pak ik me kans en pak hem in ze nekvel en smijt hem op de grond ik bijt hem in zijn poot en hij zitten te janken van de pijn. Hij smeekt om genade en ik grom: 'Ik laat je leven maar ik ben de baas en jij en je roedel hoort nu bij mij.' Hij gromt: 'ja'.. Nu vertrekt Jack met een grote roedel naar het hertenbos.

De WolvenroedelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu