Toată lumea spune că nu există magie, vampiri, varcolaci, sau alte chestii de domeniul SF-ului.
Ei bine aş vrea sa spun si eu acelasi lucru dar nu pot.
Intr-o dimineaţă mă pregăteam sa ma duc la şcoala ca un elev silitor ce sunt, dar dintr-o data primesc un apel de la o colega de -a mea spunându-mi sa nu m-ai vin astazi la şcoala pentru ca cineva sa sinucis in clasa noastă, iar politia ancheteaza toata şcoala.
Fiind curios din fire m-am dus si eu la şcoala sa vad cine s-a sinucis. Am intrat in şcoala ma uit stanga dreapta dupa poliţişti sau profesori, nevazand pe nimeni m-am si dus in clasa la mine sperând sa vad urme de sange sau chiar cadavrul acelui băiat.
Am ajuns in fata clasei si trecând de bariera poliţiei am intrat in clasă.
Uitandu-ma prin clasa am si vazut locul sinuciderii, era chiar langa banca mea, eram destul de speriat avand in vedere ca acolo stăteam eu.
M-am uitat din jur-inprejur si dintr-o data aud o voce care-mi strapungea parca tot corpul.
Uitând -ma in spatele clasei am vazut acolo pe cineva îmbrăcat in negru cu o masca alba pe faţă.
Speriat am intrebat acea persoană...
-Cine esti?
-Cineva....
-Ce cauţi in clasa asta? Nu cumva tu l-ai omorât pe acel băiat?
-Poate....
Facand cătiva pasi spre usa am scos telefonul din buzunar formând fara ca el sa ma vadă numarul de urgente.
-Ce crezi ca faci cu telefonul acela? Ma intreaba el cu un ton ridicat.
-Nimic.....doar ma uitam la ceas.
-Pustiule crezi ca nu stiu ce faci?
( Apropiindu-se de mine. )
Stiu ca vrei sa suni la politie, crede-mă nu o sa-ti raspunda nimeni.
Si asa a si fost, am incercat sa sun de vreo 2 ori dar nu răspundea nimeni de parca semnalul ar fi bruiat de ceva sau cineva.
Am dat sa fug din clasa dar usa nu se deschidea, am fugit spre banca mea care se afla la geam pentru a sări dar dintr-odata am simtit un fel de căldură in spatele meu care m-a pus jos din prima, ochii parca se închideau singuri ca si cum sufletul mi-ar fi părăsind corpul. Acea persoana mi-a zis ca o sa fie bine dar trebuie sa am rabdare.
Inchizand ochii am picat parca intr-un somn in care credeam ca n-o sa ma mai trezesc niciodată.
Sfârşitul primei parţi!!! :))