Ztracený v lese

586 32 2
                                    

Beth- "Joshi, vypil jsi celou láhev" strkám do opilého bráchy. Přijde mi to vtipný, sledovat Joshe a Chrise totálně na káry! No nic. Všimnu si vzkazu položeného na kuchyňské lince. Je pro Hannah. Zase si dělají legraci s Mikem na její účet. Sakra. Najednou proběhne Hannah, otevře silou dveře a utíká. Snažím se vzbudit opilého Joshe, marně. Nenapadne mě nic jiného než běžet za ní a utěšit jí. Vyběhnu ven. To už tam jsou všichni nashromážděný a dochází jim, že to asi nebyl nejlepší vtip. Neudrží se, všechny odstrčím a běžím za Hannah.

Došel mi dech, musela jsem zastavit. Stojím uprostřed lesa ztracená. Rozsvítí si mobil a jdu dál. Křičím na Hannah, než mi dojdou hlasivky. Uvidím stopy od bot. Hned po nich jdu. Stopy mě přivedou až k Hannah, konečně. Ublížili jí. Jdeme dál, ale pocítíme , že nás něco sleduje. Najednou něco začne šustit křovím a vyběhne to. Běžíme, nevíme, co to je. Jsme na konci útesu. Dál už je jenom propadlina. Něco je naproti nám. Ale člověk to není. Cítím jak mě Hannah pevně stiskne za ruku. Najednou zakopne, spadne a strhne mě s sebou. Zachytím se na větvi. Něco nebo někdo mi podává ruku. Musím si vybrat. Hannah nebo pomoc? Hannah je sestra, tohle jí nemůžu udělat. Větev se začne trhat, sakra. Najednou se vytrhne.

A my jenom padáme na tvrdou zem...

---------------

O rok později-
Sam- Jedu autobusem domů. Nasadím si sluchátka a zapnu rádio. Bude to rok. Rok od smrti Beth a Hannah. V rádiu to hlásí. Hannah byla moje nejlepší kamarádka. Nestihla jsem jí varovat. Už zase poslouchám, že v Blackwoodském lese zmizeli dvě dívky a jejich těla se nikdy nenašla. Přijde mi video od Joshe. "Ahoj. Bude to přesně rok od...no nic. Chtěl bych vás pozvat. Za týden v úterý. Bude párty, dobrá nálada, pokecáme a zapomeneme na to, co se tehdy stalo. Tak přijeďte pornohvězdy!" Pornohvězdy. Usměju se. Josh je hrozně silnej. Málokdo by to snášel tak dobře. Ale nevím jestli to bude dobrý nápad. Sotva jsem na to zapomněla a měla bych se vrátit na to místo. Ještě uvidím. Ale možná měl pravdu, mohla by být dobrá nálada.

Until dawn czKde žijí příběhy. Začni objevovat