Po roce s Chrisem

443 21 0
                                    

Sam- Nakonec pojedu. Nasednu na autobus. Na zastávku kam jedu já už je celý autobus prázdný. Když jsem vystoupila, okamžitě se mi vybavili všechny vzpomínky, po pohledu na ceduli "BLACKWOOD PINES". Nevěděla jsem jestli tam mám jít. Něco se za mnou pohlo, lekla jsem se a radši šla, abych tam co nejdřív byla. Další vrata. Byl na nich lísteček, ať je někde přelezu. Měla jsem sukni, takže to nic příjemný ho nebylo.

Šla jsem, nikde nikdo, nikde nic. Jenom přede mnou zasněžená lesní cesta. Uviděla jsem veverku. Z kapsy jsem vytáhla oříšky, sehla se a zastavila jí ruku. Šla ke mě. Teď se nesmím pohnout. Sakra! Stejně jsem se pohla a veverka rychle utekla do keře. Ale zkusila jsem to znovu. Hlavně se zas nepohni, říkala jsem si. Můj druhej pokus byl úspěšný, vzala si oříšky a zalezla. Vstala jsem a šla dál. Konečně jsem došla k lanovce.

Na lavičce u lanovky ležel batoh, ale bez majitele. Najednou začal z batohu vybrovat mobil. Nenápadně jsem mobil vzala a hele, smska od Ashley. Najednou na mě někdo zezadu někdo vyjekl, hrozně jsem se lekla a uskočila. " Chrisi, haha, hrozně vtipný". Chris mi vytrhnul mobil z ruky, otočil se a v soukromí si přečetl smyslu. Jeho "love story" s Ashley je romanticky roztomilý.

Chris mi řekl, že mi ukáže jedno dobrý místo, ať jdu za ním. Upřímně jsem nevěděla jestli tady někde může být dobrý místo. Došlo jsme ke střelnici. Chris vzal pušku a pobídl mě. Odmítla jsem, neumím s tím zacházet. "Předveď se" řekla jsem mu arogantním hlasem. Chris začal mířit. Bum, bum, bum. Všechno sestřelil. "Jakej jsem?" zeptal se.

Šli jsme nazpátek. Cestou jsme si všimli na budově následného papíru. Už zase. Pohřešování dvou sester. Ale šli jsme dál. Chris si vzal z lavičky batoh a šli jsme zprovoznit lanovku.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 13, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Until dawn czKde žijí příběhy. Začni objevovat