Krutý život menšin

73 5 1
                                    

Týden po Vánočních prázdninách začala škola! Eržika ale do školy nechodí. Je totiž cigánská dívka. Bydlí v cigánské vesnici v Uzerbadžánu se svými rodiči, 5-ti bratry a 6-ti bratranci. Je to jediná dívka v rodině, proto má i jisté povinnosti.

Každé ráno musí mamince pomáhat s kojením jejího nejmladšího bratra Evžena. Musí ho držet, přebalovat do čerstvě uloveného toaletního papíru ze skládky a mastit prdelku ranní rosou nakapanou do rezavého hrnce na zemi.

Odpoledne dělala služku svému 18-cti letému bratrancovi Dilinovi. Uklidila mu pokoj, vyprala jeho týden staré fusakle a slipy, co se válely po celém pokoji. Potom mu udělala jídlo, namasírovala mu nohy, a ani se nenadála a byl večer.

Večer byl nejhorší čas dne. Její otec si sedal na vozíček udělaný z vozíku na nákupy a hrál si na postiženého, aby se ho zželelo u ostatních lidí v klubu a ti mu dávali věci zdarma.Vždy ho tam vozila, a jen v sukni, vlastně to byla jen roztržená látka, a tričku pod prsa musela tančit kolem jeho vozíčku a získávat peníze od přihlížejících. Vetšinou tam bylo hodně pedofilů,takže vydělávala více než tanečnice u tyče.

A jednoho osudného večera, když Eržika vybrala neskutečných 10 000 ze tří různých klubů z vesnice, ji a jejího otce přepadla banda Uzerbajdžánských bezdomovců. Eržika byla ještě mladá, bála se o svůj život, tak nechala tátu tátou a i s penězi utíkala směr nádraží. Slyšela, že v jedné zemi v Evropě, v ČR se prý romům daří přímo královsky.

Úplně zapomněla na svou kojící 25-ti letou matku, na své sourozence i bratrance a vyjela přímým spojem, rychlíkem, ve kterém byla drůbež, do České Republiky, za svou 40-ti letou babičkou Ignáckou. Rozhodla se, že za 3 roky zbalí českého prezidenta,naschvál propíchne kondom a on se o ní i její budoucí dítě bude muset bohatě postarat.

Jenomže si bohužel spletla nástupiště a Eržika i s kuřaty mířila do Ruska. Že je něco špatně si všimla, až tehdy, když vlak zastavil a někdo otevřel dveře. Byla sněhová vánice! Eržika byla ihned zasněžena do půl těla. „Das.. vi.. dánija...Děvočka!" Zamumlal někdo hrubým hlasem.

Eržika si pořádně prohlédla muže. Jeho tělo bylo celé bílé. Eržika rasistka nebyla, takže ji to nevadilo. Byl vysoký přes 2 a půl metru a celý chlupatý. Ano, byl to alfa samec Yetty!!!

„P-pane,nevíte, jak daleko je tohle místo od Prahy?"

„Netuším, čo Praga Byť! Ty čudnoja děva!"

Bohužel pro Eržiku, Yetty rasista byl.

- A poté byla romská děva sežrána Yettim, při své cestě do ČR, za štěstím a bohatstvím od vlády.


Příběh Eržiky/ jednorázovkaKde žijí příběhy. Začni objevovat