*נקודת מבט לואי*
ישבתי בבר, כמו כל יום שבת רגיל. מנסה להתנער מהאחריות שלי לגבי הלימודים. אבל זה לא היה כמו כל יום שבת רגיל, היום שבת הזה היה שונה.ישבתי לי בבר שתיתי את הרגיל שלי ואז שמעתי את הדלת של הבר נפתחת, זה היה מוזר כי בדרך כלל לא באים לפה אנשים בשבת בצהריים.
בכל מקרה, הדלת נפתחה ומתוך סקרנות כלשהי, לא יודע מאיפה היא הגיעה, הסתובבתי כדי לראות מי נכנס. העיניים שלי כמעט יצאו מהמקום כשראיתי את הגבר הגבוה עם החליפה ומשקפי השמש כששיערו אסוף בגולגול מושלם.הוא מושלם.
בכל מקרה הוא נכנס והתחיל ללכת לכיוון הבר, הרהרתי לי במחשבות למה שגבר כזה יבוא לשבת בבר מסכן? כשיצאתי מהטרנס שהייתי בו, ראיתי שהוא יושב לידי ושואל אותי משהו.
לא שמעתי כלום אז עניתי "מה?".
"השם שלך?" הוא ענה,
עמד לי טיפה מהקול המחוספס שלו.
"הו, אני לואי.ואתה?" עניתי מהר
"הארי" הוא ענה.
"אז לואי מה אתה עושה במקום כזה?" הוא שאל,
"זה המקום הקבוע שלי, אתה חדש בעיר לא?" שאלתי
בסקרנות."כן, עברתי לפה אתמול,החלטתי להסתובב טיפה בעיר להכיר מקומות, ראיתי את הבר הזה ומאיזשהי סיבה הוא משך אותי אליו." הוא ענה.
הקול שלו היה כל כך יפה שהייתי יכול להקשיב לו מדבר שעות. הבנתי שאני שוב פעם חולם בהקיץ ושאלתי אותו שאלה,
"אז הארי, במה אתה עוסק?"
"אני מורה." הוא ענה.
"הו, זה נפלא תמיד רציתי להיות מורה, ללמד ילדים דברים חשובים וגם ללמוד מהם." עניתי וראיתי שהוא בוהה בי.
"וואו לואי אני יכול להקשיב לך מדבר על התשוקות שלך במשך שעות" הוא אמר ואני הסמקתי.
"אומייגד אני לא מאמין שאמרתי את זה בקול." הוא אמר מהר והסמיק גם הוא.
"אז תגיד לי הארי, יש לך חברה או חבר?" שאלתי,
"חבר, ולא אין לי. מה איתך?" "הו, גם לי אין חבר" עניתי.
אחרי כמה שניות הרגשתי את השפתיים הורודות שלו על השפתיים שלי בשניות הראשונות לא הבנתי מה קורה ולא זזתי ואז התחלתי להזיז את שפתיי גם. פתאום הבנתי שאנחנו עדיין יושבים על הבר ושהברמן יכול לראות אותנו או משהו אז התנתקתי מהנשיקה ושמעתי את הארי
נאנח מההתנתקות.שאלתי אותו "אתה רוצה שניקח את זה לשירותים?"
הוא הנהן שהשפתיים שלו עדיין ממש קרובות לשלי והאפים שלנו נוגעים.
רצנו לשירותים של הבר ומשום מקום הוא תפס לי את הרגליים ואמר לי "קפוץ.".
קפצתי על המותניים שלו והוא החזיק אותי ולקח אותנו אחורה עד שניתקלנו בכיור.
ישבתי על הכיור כדי לא להכביד עליו יותר מדי והתחלנו להתנשק שוב. אבל לא סתם נשיקה, זה היה מפגש של השפתיים שלנו למשך בערך 5 דקות על לשון והכל.
בסופו של דבר היינו צריכים להתנתק כדי לקחת אוויר. וכשעשינו זאת אני מתנשם,
"וואו, אתה כזה חתיך וסקסי ו,וואו."
אמרתי והוא אמר "וואו" בחזרה. לקח לנו בערך דקה להסדיר את הנשימה ושזה קרה הוא שאל
"אז לואי, אני יכול את המספר שלך?"
"אני לא יודע, אתה תתקשר אליי?" שאלתי וגיחכתי,
"ברור!"
הוא ענה ונתתי לו את המספר שלי.
אז היייי!
קוראים לי גפן וזה פאנפיק חדש שאני כותבת! אני מקווה שתאהבו אותו.
אזהרה: יהיו בסיפור דבריים מיניים, דיבור על סקס, דיבור על העדפה מינית ועוד.
בבקשה תצביעו ותגיבו על דברים שאתן רוצות שאני אשנה לאב יו מיי ליטל באד ביצ'ס.
YOU ARE READING
We can't - l.s. {Hebrew}
Fanfictionלואי הוא בן 17 , בדיוק עולה לכיתה יא . הארי בן 22 , מורה חדש לספרות בבית הספר וינצ'סטר בלונדון . לואי והארי נפגשים יום לפני תחילת הלימודים והעניינים מתחממים, האם הם יצליחו להסתיר את האהבה שלהם מפני כולם?