נקודת מבט לואי
אוקיי אני יודע שזה ממש משוגע אבל נישקתי אותו. אני לא מאמין שנישקתי את המורה שלי כאילו עזבו שנישקתי אותו הוא הציע לי להיות חבר שלו! חבר. שלו. היום הזה יכול להיות יותר טוב? אבל... אני ממש מקווה שהוא לא ישנה את דעתו לגבי כשאני אספר לו שאני בקטע של bdsm. אולי אני לא אספר לו? לא אני חייב לספר אני לא יכול לקיים מערכת יחסים בשקר! עזבו שאני בקטע של bdsm איך אני אספר לו שיש לי דאדי קינק. אוקיי אז מי שלא יודע מה זה אומר אחד מהדברים האלה bdsm זה ראשי תיבות של דומיניט וסבמיסיב שזה אומר שיש שולט ונשלט במערכת יחסים ודאדי קינק אומר שאני אוהב שהבן זוג שלי קורא לי דאדי ושאני מתנהג אליו כמו לילד קטן כי בואו נודה באמת הארי הוא כל כך פרינסס.
התנתקה הנשיקה בינינו שהרגישה כמו שנים והלוואי שהיא הייתה נמשכת ככה ואמרתי שאני ממש רוצה להיות חבר שלו אבל שאני צריך לספר לו משהו לפני שאני מסכים ולראות אם הוא ישנה את דעתו בנושא. ביקשתי שניפגש אצלו בבית היום בארבע כי אני צריך ללכת לספרייה לקחת ספרים למשך השנה.
-מעבר זמן לבית של הארי-
"הארי אני לא יודע איך לספר לך את זה ואני ממש מקווה שעדיין תרצה להיות איתי אחרי זה אבל..."
"מה זאת אומרת?" הוא מיד שאל עם עיניו פתוחות לרווחה
"אז ככה, יש לי דאדי קינק ואני בקטע של bdsm רוצה להיות הנסיכה שלי?" שאלתי במהירות בלי לנשום בין המילים.
"אממ...אממ... לא ידעתי שאתה בקטע הזה... זאת אומרת... גם לי יש דאדי קינק זאת הסיבה שהאקס שלי זרק אותי, קראתי לו פעם אחת דאדי בזמן שקיימנו יחסים והוא פשוט העיך אותי ממנו ואמר שאני חולה בראש ועזב אותי" הארי אמר לי.
"וואו אני לא ידעתי שאתה בקטע של זה ואני ממש מצטער לשמוע שככה זה קרה לך אבל אני מבטיח לך שאיתי דבר כזה לא יקרה. אז מה אתה אומר? ההצעה עדיין בתוקף?" שאלתי בחיוך.
"הו, היא בתוקף, דאדי." הארי אמר ונישק אותי.
אזזזזזזז מה אתן אומרותת???? אני ממש מקווה שאהבתן את הפרק הזה ובבקשה תצביעו כי פרק חדש יעלה בקרוב מאוד(רמז מחרתיים) ויהיה בו סמאט (קריצה קריצה, פרצוף מטריד פרצוף מטריד) טוב די עם השטויות גפן סתמי את הפה אז תצביעו ותגיב אם אהבתןן
YOU ARE READING
We can't - l.s. {Hebrew}
Fanficלואי הוא בן 17 , בדיוק עולה לכיתה יא . הארי בן 22 , מורה חדש לספרות בבית הספר וינצ'סטר בלונדון . לואי והארי נפגשים יום לפני תחילת הלימודים והעניינים מתחממים, האם הם יצליחו להסתיר את האהבה שלהם מפני כולם?