Chapter 5

101 10 7
                                    

מעכשיו הפרקים יהיו בנקודת מבט שלישית

הארי גם בקטע של דאדי לואי חשב לעצמו בלב. הוא חשב שאולי הוא ידבר איתו על הbdsm אחר כך אבל לפחות זה. הוא פשוט לא יכול לחכות יותר עם זה והוא רוצה להזדיין איתו עוד היום ושהוא יצרח את המילה 'דאדי'

לואי תפס את החולצה של הארי בזמן הנשיקה שלהם והוריד אותה מהר ככל האפשר ווואו, יש לו בטן קטנה וחמודה כזאת ויש לו מלא קעקועים יפים שמכסים את החזה שלו, הוא כזה יפה. לואי חשב לעצמו.

לואי התחיל לנשק את כל החזה של הארי ואת הצוואר שלו למטה לאט לאט עד שמצא את הנקודה הרגישה שלו ומצץ עד שהוא גנח ככ חזק שאפילו השכנים שמעו אותו וחושבים שרוצחים אותו.

הוא את כל הגוף שלו למטה עד שהגיע לגומי של המכנסיים שלו. הוא הוריד את החגורה ופתח את כפתור המכנס ובמקום למצוא בוקסר מצא את החוטיני הכי חמוד שראה בחיים שלו שתפס את הקטן שלו בצורה מושלמת. הוא היה בצבע ורוד עם פפיונים לבנים עליו ופפיון ורוד רקום אליו בגומי של התחתון.

הוא פשט את מכנסיו והוריד את התחתונים שלו והופתע איך הוא הכניס את הדבר הענק הזה לתוך התחתונים הפצקיים האלה. בהתחלה הוא שפשף רק עם היד והוא צעק דאדי כל כך הרבה פעמים שגרם ללואי גוניור להתרומם.

לואי עצר הכל וראה את ההבעה על הפנים של הארי שלא הבין מה קורה ואמר לו "נסיכה שלי, מה דעתך על לגרום לדאדי שלך קצת עונג?" הארי הנהן כמו ילד שהציעו לו שוקולד ומיד הוריד את המכנסיים שלו ואת התחתונים שלו ונתן לזין שלו לצאת לחופשי אבל לא להרבה זמן כי בערך חמש שניות אחרי שהארי הוריד את הבוקסר שלו ונדהם מהגודל שלו הוא התחיל ללקק ולמצוץ כאילו הזין שלו היה סוג של סוכריה (שלא נגמרת) והתחיל לצרוח "כן פרינסס כן כן אומייגד אתה עושה את זה ככ טוב בשביל דאדי כן תמשיך כן" הארי המשיך למצוץ עד שלואי אמר לו לעצור כי הוא כמעט שפך את הזרע שלו והוא ממש רוצה לזיין את הארי ולהוציא את כל הזרע שלו בתוך התחת הקטן והעגול הזה של הארי ופשוט להרוס את החור הורדרד הזה שלו.

הארי התהפך ככה שהוא שוכב על הבטן שלו ולואי שאל אותו אם זה בסדר שהוא יכנס בלי הכנות כי בואו נודה בזה הוא לא מספיק סובלני בשביל להכין אותו עכשיו והארי יכול לקחת את זה.

הארי נופף בתחת שלו מחכה ללואי ולואי גוניור כמעט עף באוויר מזה. לואי תפס אותו במותניים ואמר לו "אם זה כואב נעצור" והוא רק הנהן. הוא התחיל להכניס את הראש, לאט לאט והארי פשוט התחיל לצרוח ודמעות ירדו לו מהעיניים ולואי עצר מיידית אבל שהראש עדיין בפנים.

"אני ככ מצטער נסיכה שלי אני כל כך כל כך מצטער לא התכוונתי להכאיב לך" לואי אמר,

"זה בסדר דאדי, זה פשוט שעבר מלא זמן מאז שהזדיינתי בפעם האחרונה ואתה ככ גדול" הארי אמר.

לואי אמר לו שהם יקחו את זה טיפה יותר לאט ולאט לאט ממש בצעדי צב לואי נכנס לתוכו וברגע שכולו היה בפנים הוא עצר וחיכה לסימן שזה בסדר שהוא יזוז.

הארי הנהן בראשו כשהפרצוף שלו היה בתוך הכרית כדי שהוא לא יצרח ולואי התחיל לזוז לאט לאט. אחרי כמה דקות שזה הלך בקצב איטי הארי אומר "מהר יותר דאדייי" וברגע הזה לואי הבין שהגיע הזמן לגרום לו להוציא את הזרע שלו על כל המיטה כאילו שהוא לא עשה את זה בחיים שלו.

לואי נכנס ויצא כל כך מהר שכמעט ואיבד שליטה בהחזקה שלו בהארי ועף אחורה. המיטה זזה כמו לא יודע מה והתנגשה בקיר כל פעם שנכנס לתוכו והמשיך ככה עד שמצא את הנקודה.

הארי פשוט צרח מעומקי נשמתו והוא גנח כל כך חזק שלואי לא יכל להחזיק את עצמו יותר והוצאתי את כל הזרע שלו בתוך החור הקטן הזה של הארי. הוא המשיך להיכנס ולצאת וחיכה שהארי ישפיך גם וכשזה קרה...

אז... כן... אממ... אוקיי אל תשפטו אותי אני רואה את זה בעיניים שלכם שאתם שופטים אותי, זאת פעם ראשונה אי פעם שאני כותבת סמאט ואני יודעת שהפרק הזה היה ממש ארוך ואני ממש מצטערת אם חפרתי ופשוט תצביעו ותגיבו ביי.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 11, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

We can't - l.s. {Hebrew}Where stories live. Discover now