Ep 13 ~ The blurred future

6.2K 482 23
                                    

ေဆာင္းတြင္းရဲ႕အံု႕ဆိုင္းဆိုင္းေနေရာင္ျခည္ေလးက...ျပတင္းေပါက္နဲ႔မလွမ္းမကန္းကုတင္ေပၚမွာ...ႏွစ္ႏွစ္ျခိဳက္ျခိဳက္အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ကြ်န္ေတာ့္ကို...ရုတ္ျခည္းႏိုးထလာေအာင္မစြမ္းေဆာင္ႏိုင္ေပမဲ့...မိုးလင္းတာနဲ႔...ေဆးရံုနဲ႔အိမ္ေျပးဟယ္လႊားဟယ္ျဖစ္ေနက်ခႏၶာကိုယ္ကေတာ့...6:00မထိုးခင္ကတည္းကႏိုးထဖို႔အဆင္သင့္ျဖစ္ေနတယ္...စိတ္နဲ႔ကိုယ္နဲ႔ကပ္လ်င္ကပ္ခ်င္း...ခံစားမိလိုက္ရတာ...ခါးေပၚကေႏြးေထြးမႈေလးတစ္ခု...ဘယ္လက္ကိုဆန္႔တန္းထားျပီး...ဘယ္ဘက္ကိုေစာင္းထားရင္းပဲ...လွဲေနရာက...ရင္ခြင္ထဲမွာလူးကနဲလြန္႔ကနဲျဖစ္သြားတဲ့အေႏြးဓာတ္ေလးေၾကာင့္...ကြ်န္ေတာ္ငံု႕ၾကည့္လိုက္တဲဲ့အခါ...

ထူးဆန္းတဲ့အသားခ်င္းထိကပ္မႈမ်ိဳးနဲ႔အတူ...ခါးေနရာကတင္းသြားျပီးတဲ့ေနာက္...ရင္ဘတ္ထဲကိုနင့္ကနဲေနေအာင္တိုးဝင္လာတဲ့ဦးေခါင္းေလးတစ္ခု...

"Lu..."

ကြ်န္ေတာ္ေခၚျပီးငံု႕အၾကည့္မွာ...သူကလဲရင္ခြင္ထဲအတိုးမို႔...ေရႊအိုေရာင္ဆံႏြယ္ေခြတစ္ခ်ိဳ႕ရဲ႕သင္းရနံ႕က...ႏွာဖ်ားကိုမထိခလုတ္ထိခလုတ္က်ီစယ္သြားၾကတယ္...

"Lu..."

ေဟာ...ေနာက္တစ္ေခါက္ထပ္ေခၚမိျပန္ျပီ...

ေသခ်ာတာကေတာ့သူ႕ကိုႏိုးေစခ်င္လို႔မဟုတ္ရပါဘူး...

သူ႕အခန္း ၊သူ႕ကုတင္၊ သူ႕အိပ္ယာေလး

ေပၚေစာေစာစီးစီးေရာက္ေနရတဲ့အျဖစ္ကို...

အ့ံၾသမိလို႕လဲမဟုတ္ဘူး...

ထူးဆန္းေနလို႔လဲမဟုတ္ဘူး...

'ခ်စ္လို႔'ေလ...'ခ်စ္လို႕'...ေခၚမိတာေပါ့...

×××××××××××××××××××××××××××

"Lu..."

တကယ္ပါ ~ ကမ႓ာေက်ာ္အႏုပညာရွင္ေတြ

သာ...စြမ္းႏိုင္မယ္ဆိုရင္ေလ...ကြ်န္ေတာ့္အခ်စ္ေတြကိုသီက်ဴးလို႔မဆံုးတဲ့ဂႏၲဝင္သီခ်င္းတစ္ပုဒ္အျဖစ္...ေရးစပ္ျပလိုက္ေစခ်င္ရဲ႕...

#သူဖြင့္ျပီးနားေထာင္ျဖစ္တဲ့အခါတိုင္းႏွလံုးသားကာရံေတြဘယ္ေလာက္လွေၾကာင္းခံစားႏိုင္ေအာင္လို႔ေပါ့...

HeavenWhere stories live. Discover now