Obudziła się wcześnie rano. Rozdział 1
Ubrała się i włożyła książki do torby szkolnej była już w gimnazjum. Szkolne czasy podstawówki się skończyły była dorosłą dziewczyną. Co dziennie odrabiała lekcje z dziadkiem albo sama. Lubiła się uczyć ale też lubiła rozmawiać z koleżankami. Dziewczyna odkrywa że ma tajemne moce i zastanawia się jak rozwinąć swoje moce. Więc postanawia uczyć się medytacji żeby nad nimi panować. Długo siedziała medytując. Nagle patrzy w lustro i widzi piękne białe skrzydła. Sonia wzbija się w nich w powietrze i myśli czy księżniczka może być super bohaterką swojego miasta któremu służy od dawna. Ale ten dar to jej największy sekret komu może powiedzieć o tym że ma super moce takie jak: super słuch czy super szybkość czy skrzydła których mocy jeszcze nie rozumie. Nawet nie wie czy może mu o tym mówić bo nie wie jak on zareaguje. Naboo nie wie jeszcze o tym ale layla próbuje się pozbierać i powiedzieć mu o tym. Ale nie wie że jej chłopak tak naprawdę ma na imię maks. Ona chce być z nim bo go bardzo kocha a on umie mówić i rozmawiać po rosyjsku. Jest przystojny jej zdaniem to najlepszy facet świata. Chce z nim być chociaż on nigdy w domu nie ma dla niej czasu. A ona chciałaby żeby było inaczej chciałaby żeby jej ukochany miał zawsze dla niej czas bo czasami jak chciałaby się mu wyżalić to nie może bo on nawet od niej nie odbiera. Ale sonia wieży że on ją kocha. I dzięki niemu może iść przez życie. Dziewczyna bardzo jest w nim zakochana nie zwarza na nic tylko idzie prosto przez siebie. Nie patrzy w tył. W końcu dotarła do jego domu. Chciała zadzwonić ale nie miała odwagi tego zrobić. W końcu maks wyszedł z domu i zobaczył swoją ukochaną za progiem jak ją zobaczył podszedł do niej i mocno ją objął a w tedy ona poczuła się jak w niebie. Bardzo długo na to czekała aż w końcu zaczęła rozmowę Milo cię widzieć tęskniłam za tobą. Ciebie też Miło widzieć mam do ciebie sprawę jaką zainteresował się? Długo myślałam o tym żeby ci powiedziec o sekrecie którego nikomu jeszcze nikomu o tym nie mówiłam ale mam moce nie wiem jak ani jak ich używać. Czekaj kiedy zamierzałaś mi to powiedzieć ? Kiedy będę gotowa ale dalej nie rozumiem skrzydeł od czego one są.
CZYTASZ
pamiętniki gimnazjalistki
Paranormálníminęły lekcje dziewczyna wyszła ze szkoły widziała wszystkich zmarłych. A inni tego samego nie zauważali. Samanta nie rozumiała jeszcze dla czego dostała tą moc. po prostu jeszcze nie mogła się do tego przyzwyczaić. Że jest niezwykłą osobą.