Sarah's P.O.V
Sjećam se tog dana kao da je bio jučer. Dan kada sam bila silovana. Išla sam mami po lijekove, i kada sam se vraćala kući prolazila sam kroz mračnu ulicu. Svaki put kada bi prosla tom ulicom obuzela bi me neka jeza hah, i tako hodala sam dok nisam ugledala neku sjenu koja mi se pribribrizavala. Krenula sam brže hodati i došla sam do ulice. Krenula sam trčati, i došla sam do zida. Nisam imala kamo, okrenula sam se i vidjela da je on bio par metara od mene. Ja sam počela vrištat ali on mi je stavio ruku na usta i krenuo otkopcavati svoj remen. Molila sam ga da ne uradi to, ali on se samo nasmijao. Počela sam plakati,on je on je odkopcao svoj remen i skinuo hlace a onda...
Sam se probudila. Još uvijek imam noćne more od toga dana. Tog dana kada me to čudovište silovalo. Ne sjećam se kako je izgledao ali znam da je imao tetovažu, ali ne znam kakvu sve mi je mutno. Od tog dana sam se povukla u sebe. Nitko ne zna da o to desilo čak ni moja mama.
Ali pustimo sada to ja sam Sarah Brinley. Imam 16 godina i živim u Londonu.Kada sam se ustala vidjela sam da mi je jastuk sav mokar kao i moja majca. Krenula sam prema kupaonici da se istuširam, uzela sam čisto rublje i otišla u kupaonicu.
Pustila sam toplu vodu da slijeva po meni, uzela sam svoj šampon od kokosa i otuširala se, tako sam i sa kosom. Izašla sam iz tuš kabine i omotala se ručnikom. Oprala sam zube i umila se, osušila kosu i obukla čisto donje rublje. Otišla sam u sobu i stala pred ormar. Izvukla sam crne uske hlace i navukla ih, na to sam obukla običnu bijelu majcu bez rukava i na nju crvenu kariranu košulju. Obukla sam čarape i svoje crne Vansice i krenula po stepenicama do kuhinje.
Uzela sam zdjelicu i u nju nasipala žitarice i ulila mljeko. Kad sam pojela to otisla sam u svoju sobu da se našminkam. Sjela sam za svoj stolić i nanesla puder, sjenilo, i ruž smečkaste boje. Uzela torbu, mobitel sa noćnog ormarića i slušalice. I krenula van. Vani me čekao Justin u svom BMW-u M8 joj obožavam taj auto. Došla do auta i sjela.
"Hej." - pozdravio me veselo Juss.
"Ejj." - i ja sam njega. Pitao me dali idemo i ja sam klimnula. Krenuo je voziti.Kada smo stigli parkirao se pored Audia R8 ujedno auta njegovog decka:"). Izašli smo van iz auta i krenuli prema vratima velike zgrade.
Kada smo ušli krenula sam prema svome ormariču a Juss prema svom dečku Max-u. Došla sam do svog ormarića i uzela knjige koje mi trebaju. Max i Justin su došli po mene prvi sat imamo zajedno.
Krenuli smo po stepenicama do učionice. Kada smo ušli oni su zajedno sjeli u zadnju klupu, i ja sam sjela u zadnju klupu do prozora. Sjedim sama tako je. Volim samoću.
Moje razmišljanje je prekinula profesorica svojim kupanjem vratima. Ne volim ovu profesoricu, a mislim da ni ona mene. Ali nije me briga.
Otvorila sam knjigu na stranicu 83 i počela "čitati"....
Kada je zazvonilo ustala sam uzela knjigu i izletila iz učionice. Vratila sam se do ormarića i stavila knjigu u njega. Krenula sam prema kantini i stala u red iza Maxa. On se okrenuo i pozdravio me.
Max je bio visok dosta visok. Imao je zelene oči i dignutu smeđu kosu. Bio je zgodan. Kada sam došla na red uzela sam sendvič i sok od jabuke. Otišla sam do stola na kojem su sjedili dečki.
"Eii". - pozdravila sam ih. I oni su uzvratili pozdrav. Počeli smo pričat o tome kako će Max sutra imati borbu. I pozvao me da ga dođem gledati. I pristala sam.
"Odlično, možemo zajedno ići?" - pitao me Juss.
"Da,naravno." - rekla sam mu.
"Doći ću po tebe u 20:00." - rekao je.
" Haha uredu." - rekla sam mu. Prije sam bila samo na jednoj Max-ovoj borbi i bilo je puno krvi. Ali volim to.Max je rekao da ce se boriti sa nekim likom kojeg nitko nije pobjedio tako da ne misli da bi i on imao šanse.
Kasnije sam se vratila do ormarića i počela razmišljati o Sashi. Gdje je ona? Vjerovatno je bolesna. Morat ću do nje poslje.
Uzela sam knjige i krenula na sat.
...
Kada sam završila izašla sam iz zgrade i krenula prema Justinovom autu. On me već čekao unutra.
Kada sam usla u kuću nazvala sam Sashu.
"Heej." - pozdravila sam ju.
"Ej." - i ona je mene.
"Jesi dobro? Gdje si bila danas?" - pitala sam ju.
"Ma dobro sam samo mala prehlada." - rekla mi je.
"Uredu. Ajde čujemo se. Pusa." - rekla sam joj.
"Caoo." - odgovorila je i poklopila.Hm ne znam da li laže ili ne ali vidjet ću kasnije. Bacila sam torbu na pod i uzela vodu iz frižidera. Krenula sam u svoju sobu da se preobučem. Skinula sam odjeću sa sebe i bacila se na krevet samo u donjem rublju. I zaspala...
_________________________________
Nadam se da vam se svida moja prica ili bar uvod nje hahah. Ako da obavezno vote&comet mnogo bi mi značilo.
Ly all❤️
YOU ARE READING
Revenge//croatian
FanfictionKako je to strašno što majčina prošlost može uništiti kćerinu budućnost.