Probudila sam se u sedam, zapravo probudio me mobitel Max mi je rekao da ce doci ubrzo. Ja sam se brzo digla i stala pred ormar. Izvuka kariranu košulju koja je meni kao haljina i nju obukla na glavu sam stavila crni šešir a kosu isplela u neurednu pletenicu(slika). Od šminke sam stavila samo crni tuš i maskaru a na usne tamno ljubičasto-rozu olovku. Skinula sam mobitel s punjaca i krenula dolje. Taman mi je Max potrubio. Izasla sam van i zaključala kucu. Usla sam u auto ali iza jer je Juss bio naprijed.
- Ughhh, osjecam se ko djete -,-. -rekla sam a oni dvoje su se nasmijali.
- Pa bok i tebi. - rekao je Juss
- Dada idemoo? - upitala sam.
Oni su klimnuli krenuli smo.
***
Kada smo stigli tamo sve je bilo krcato ljudi i autiu. Krenuli smo prema ringu. U ringu su bili dvojica jedan je bio tolko nabildani tak da se useres u gace :"), a drugi je bio visok i imao je misice al.... Nemoze se usporedivat sa ovim prvim. Ovaj drugi je bio zgodan sta prvi nije bio hahah;). Drugi je imao kovrče a pod svijetlom oci su mu tamno zelene, prekrasno :").
Max je otisao do nekog lika i rekao da ce se vratit brzo.
- Pretpostavljam da ce se borit sa ovim zgodim macanaom sa kovracama. - rekao je ajme digao mi se želudac.
- Dajj Juss ti imas decka i on upravo ide ovdje tako da pazi na jezik. - namignula sam mu a on je preokrenuo ocima i nasmijao se.
- Borit cu se sa Harryem. - rekao je Max. Ko je dovraga Harry mozda ovaj zgodni visoki.
- A Harry je? - pitala sam.
- Onaj visoki u ringu sa pederskom punđicom. - rekao je a ja sam pukla od smjeha.
- Ejj Max, Hahhaha debilu i ti si peder. - rekla sam.
- Daa Max i tvoj decko stoji ovdje pored tebe. - rekao je Juss.
Max je peder ali se ne ponaša tako ne ponaša se ko Juss koji se ponaša gore nego koja zenska. A Max je vise opušten i ne mase rukama stalno kao Juss. I ugl Harry je pobjedio sto me ne iznenađuje jer kao sto mi je Max rekao da se on ovdje dugo bori. I vidi se da ima iskustva a onaj nabildani ima samo misice i nista vise.
***
I tako oni stoje jedno naspram drugog čekaju znak. I dobili su ga. Harry je prvi krenuo da napadne Šakom ali Max se sagnuo i sa Šakom ga je u trbuh sto Harrya nije zasmetalo neg je nastavio sa napadom.
Nabio ga je koljenom u trbuh i Max se skvrcio a Harry ga je sa rukom u leđa. Max nije mogao vise vidjelo se ali ustao se i pogledao u nas i nastavio. Harry je dobio udarac u grlo i Max ga je bacio na pod i poceo ga šakama po faci a njemu je krv tekla po cjeloj faci. Kada se oglasilo znak i dosao je neki covjek osvojit Maxa od Harrya ali nije uspio Harry je preokrenuo njih dvoje tako da je sada Max bio dolje a Harry na njemu i udarao ga je šakama. Sada je covjek dosao i razdvojio ih.
Ja sad ne kuzim jel Harry pobijedio ili Max?
Svi smo čekali da sudac podigne neciju ruku. I podigao je, samo je podigao ruke izgleda da su obojica pobjednici bezveze. Ali iznenada Max Harrya opali Šakom i Harry padne a Max je pobjedio. Svi su poceli pljeskati a Max je imao osmjeh na licu. Naravno to se nije dogodilo samo moja maštarija. Obojica su pobjednici, na daj kak glupo pa i ja bi ga pobjedila.
- Mhm to ti mislis. - rekao je Juss. Staa sam ja to rekla naglas?! Ma nema veze.
- Pa bi sta ti znas. - rekla sam osmjehivajuci se. - Vise od tebe sigurno. - spustio mi je.
- Uuuu!! Nisko! - netko je vikao a taj netko je bio Max. Preokrenula sam ocima i izbeljila se. - Znas da ovdje ima i ženskih borba? - pitao je Max. - Znam da ima pa? - pitala sam ga jer stvarno ne znam sta s time misli. - Paa mogli bi vidjeti koliko si stvarno jaka. - rekao je. Isuse boze nije on normalan. - Jesi ti normalan?! Ja sam se zajebavala ono sa Harryem. Mene bi srušili cim bi stala tamo. - rekla sam. Sto je i istina. - Ja sam vise za utrke iii odbojku sjecas se? - rekla sam i pitala ga ili ih? - Da i? I nije da bi te odmah srušili dobro izbjegavao tak da bi izdržala negdje 2 i pol minute mozda i 3 ;). - rekao je. Mene je naso zajebavat istina da dobro izbjegavam ali ipak. I daaa treniram odbojkuuu ahaaa oouu jeahh. Isuse sta je meni. Hahah uredu i dok smo stajali tamo - Kak to da ste obojica pobjedili mislim da se do sad nikad nije desilo? Kak se onda to vama desilo i da samo da se zna ti si trebao pobjedit jer je on vas preokrenuo kad je on sudac dosao vas razdvojiti da te proglasi pobjednikom a debil zgodni debil vas je preokrenuo i to se desilooo? - pravila sam se pametna sta obicno i nisam nesto. - Da ti kazem ne znam ni ja ali nije me briga bar nisam izgubio;). - rekao je upravu je valjda haha.
***
Ne znam sta mi jos ovdje radimo ali okej. Malo sam se otisla prošetati i vidjela stazu ii punoo autiu. Brzo sam otrčala Maxu.
- Heeej tii... - rekla sam hahha.
- Pa hejj i tebii? Sto trebas? - odma je prešao na stvar msm zna in mene.
- Pa isla sam se prošetat i vidjela stazuu i auteee.. - rekla sam. On je odmah skuzio i pogledao me onako smoreno.
- A daaj Sarahh rekla si da neces vise, nikad! - nije mislio na trke nego trku s njegovim autom jer se jednom dogodila nezgoda:"). - Aa molim te nemam ovdije svojj, molim te Max! A doslovno sam ga molila. Nadala sam se da ce popustit ali.. - Ne. - pff sad ce on vidjet.
- Jusss!!! - sad ispadam kao da sam razmažena ali nisam nisam se dugo trajala i nedostaje mi poprilicno.
- Reci sreco. - haha dapp sad ce on njega. - Max mi nezeli posudit auto da se utrkujem. Molim te reci mu nesto. - rekla sam mu to i napravila svoj poznati puppy face.(ak se tak pise:"))
- Sarah. Rekla si da neces vise. - rekao je ma daj zar i on?! - Niste fer! - rekla sam i otisla od njih. Pretpostavljam da su preokrenuli ocima sto i uvijek rade. Ja sam otisla natrag do staze i gledala kako se trkaju Audi R8 samo da se zna i ja imam takav aha aha, haha i BMW ne znam koji je to ali nema veze. Dok je taj neki valjda sudac :") pukno iz pištolja oni su krenuli i ostavili prašinu iza sebe. Audi je bio brzi za metar dva ali BMW ga je pomalo prestizao. Malo sam bacila pogled na publiku i vidjela onog cupavog sa punđicom kako se ono zvao... Harry da Harry. I on je gledao u mene. Ja sam brzo bacila pogled na stazu i vidjela da se približavaju. I pobjedio jeee.... BMW :(. Hahah ne znam zasto ali Audii su mi draži tako da sam bila za njega. A. Vidjela sam kako se Harry približava meni s ključem? Isusek:") ja sam se rastopila. Ali ipak sam se okrenula i krenula do Maxa i Jussa.
- Heej! - netko je viknuo ali vjerovatno ne meni. I opet sam cula hej ali me i sad netko primio za rame. Ja sam se okrenula prema tome i taj netko je bio Harry. *_*
- Amm da? Trebas nesto? - pitala sam pristojno barem mislim.
- Ovaj ne, da zapravo vidjeo sam kako si pažljivi glasali trku... - ???? O cemu taj lik prica? - Pa sam mislio da li se zelis utrkivati? - Oke sad sam sigurna da nes nije uredu s njim. - A i načuo sam da ti tvoj decko neda auto tako da ti ja nudim svoj. - cek stala?! Am okej slušao je nas razgovor? O Boze pomozi mu. Ali daa voljela bi se utrkivatii:'(.
- Am kao prvo nije mi decko on ima decka :"). - sad me pogledo ko da sam s Marsa pala. - I drugo vrlo rado ali sta da trcim na utrci? - pitala sam ga glupo pitaje.
- Pa am ne, mislio sam ti posudit svoj. Ali ako ne zelis uredu... - okretao se polako i bio je spreman otici. Ja sam malo razmislila pf HAHAHA da... xD
I dotrajala i stala pred njega. Ispruzila ruku on mi je stavio ključ na dlan.
- Hvala puno. - rekla sam i otisla do nekog lika da kazem da se zelim utrkivati.
- Sarah Brinley. - rekla samm i naslonila se rukama na njegov stol il kaj je to vec bilo.
- Ohooo Brinley kolko se nismo vidjeli? - pitao je oh to je Smith. Smith stari debeljuco kojem je dosadno u zivotu pa ovdje sjedi svaku noc i dosaduje se jos vise. - Ohoo Smith pa negdje oko 2-3 mjeseca mozda 4 ali uglavnom zapisi me molim. - rekla sam i on se samo nasmijao i zapisao moje prezime.
- Sljedeća si. Budi spremna za 10 minuta. - rekao je i ja sam klimnula i otisla do Harrya koji stajao pored... pored crnog lamborghinia*~*.
- Daaj nee! - jebote cucak.
- Daap hajde odvezo do staze sad si ti. - rekao je i namignuo mi.
Ja sam sjela unutra i odvezla se do staze. Malo sam zaprašila ali nista strasno. I opet sam pogledala u publikom i zamjerila jednog čovjeka imao je crnu siltacu( onu kapu ) na glavi i kratku majcu neke traper hlace i tetovažu... Tetovaža...
____________________
I napokon nastavak haha nadam se da vam se svida ako da ...
Vot&Coment ❤️
Puno bi mi značilo...:)
YOU ARE READING
Revenge//croatian
FanfictionKako je to strašno što majčina prošlost može uništiti kćerinu budućnost.