Kezdet.

347 24 3
                                    

Blog bejegyzés:
A nevem Avery Hemmings és imádom a zsiráfokat, olyan cukik! Miért, nem? :DD Szóval jelentkeznék szobatárs ként ugyan is ott a közelben fogok főiskolára járni és szivesen bérelném az egyik szobát. Most még Párizsban vagyok de a jövőhéten tudok csak menni Floridába. 18 éves vagyok, nincs házi állatom, divat áruházban dolgozok. Azt hiszem válaszoltam minden kérdésre. További szép napot!! xx
to: @katie__soul

----------------
-Anya szerinted milyen lett??

-Hm kincsem nem is tudom, muszály oda a zsiráf?

-Jajj most komolyan ez kelti fel a figyelmed? Azon kéne idegeskedned, hogy idegenekkel leszek egy házba.

- Oh drágám hisz már beszéltem a tulajjal- adott puszit a hajamba

-De a normális anyukák általában agódnak

-Igen drágám csak, hogy én nem agodóm feleslegesen. Viszont most kezd az aggasztani, hogy nincs itt a teám.
Olgaaa hozza már azt a nyavatt teát!!-kiáltott oda Olgának aki a szoba lányunk, igen egy gazdag családból származom és mint ahogy olvastátok a szüleim már kiakarnak rakni. Kitűnő tanuló vagyok így sejthetitek egyetlen egy barátom sincs itt Párizsban.

-Anya mi a frásznak ordítasz?? Miért nem állsz fel és nézed meg, hogy Olga hol tart?? És amúgy is apa mikor ér haza?-kérdeztem ugyan is apát egy héten talán csak egyszer látom, a apa ügyvéd anya ingatlanokat ad ki és nagyon sikeresek.

-Jól van na, olyan kilenc körül.- állt fel anya én meg bementem a szobámba zenét hallgatni, imádok zenét hallgatni ez az ok testvérem miatt is lehet. A testvérem sikeres zene művész, fogjuk rá, egy bandában szerepel a neve 5 second of summer (Ma jött ki az új számuk!). Igen az iker testvérem Luke Hemmings. Luke az aki jó képű, szép hangú blablabalb én meg vagyok a gyík testvére, és sejtem, hogy a rajongói azt se tudják ki is vagyok vagy, hogy létezek egyetalán. De hát ez vagyok én. Luke most egy turnén, van elvileg majd találkozok vele Floridában hurráá. Imádom Lukot de a barátnője valami tyúk, olyan ribanc, hogy legszivesebben mikor ránézek lefejelném. Igen és ez a tyúk tette tönkre közöttünk a kapcsolatot. A történet hosszú... De miatta (vagy is miattam) kelett Párizsba költöznünk a paparadzik elől...

Árnyék Csókolta ♠Befejezve♣Where stories live. Discover now