Deci , sa începem cu începutul , mă numesc Stefan, am mai scris dar nu am publicat niciodată , așa ca voi scrie doar un capitol din viața mea , aștept parerea voastre pentru a continua.
Eram cu fata visurilor mele și nu știam cum sa o ABORDEZ , așa ca am zis sa o invit prin oraș . Eu aveam foarte multe emoții , nu știam ce sa fac , aveam în cap numai și numai prostii . Aceasta fată pe nume Simona a acceptat invitația mea. În acel moment am urlat de bucurie fiind singur acasă . Așa ca mi-am luat inima în dinți și am pornit spre casa ei sa o iau sa ieșim. Eu fiind un golan, un fel de "Don Juan" pe atunci ( asta era doar în capul meu) deoarece vrajeam orice fată. Simona ieșise din casa cu parul ei blond, strălucitor și superb, cu un șarm de ne mai văzut (pur și simplu eram vrajit) . Am discutat noi câteva minute și am hotărât sa pornim la drum . Eu eram îndrăgostit peste cap după ea( ea avea iubit de ceva timp dar era plecat în Spania ) . Stând și discutând îmi treceau prin cap tot felul de lucruri , de exemplu ce sa fac sa se îndrăgostească de mine. Am zis sa încep mai întâi să îi "fur" câte un zâmbet din când în când(planul dădea roade). Am discutat ce am discutat și ne-am hotărât sa plecam spre casă. În drumul nostru spre casă am încercat să o mai "indulcesc" să o conving ca eu sunt cel mai bun pentru ea . Nu am mai ținut legătura 3 luni . Ne-am întâlnit fix în noaptea de Anul Nou . De când Ne-am văzut ne-am sorbit din priviri , am fost amândoi extrem de fericiți ca ne-am reîntâlnit. Noaptea aceea nu o s-o uit niciodată , a fost pur și simplu tot ce îmi doream (dacă înțelege-ti ce vreau sa zic) .
Am scris așa mai pe scurt . Dacă va place Cum scriu , o sa continu-i . Este prima oară când scriu !