Στην φοτο ο Μάνος! Κουκλακι εε??
Μόλις βρήκα τα κορίτσια οι ερωτήσεις πέσανε σαν βόμβες!!!
Κ-Μονο φίλοι είστε εεε??
Α-Ναι ! Δεν κατάλαβα δεν μπορούν οι φίλοι να κάθονται μαζί??
Φ-Μπορουν.....
Α-Ε τότε μην λέτε ότι νανε...
Μει-Καλα καλά αν δεν έχει γινει κάτι μέχρι το τέλος του μήνα εγώ να γίνω ελέφαντας.
Είπε και ολες αρχίσανε να γελανε εκτός από μενα...Δεν είναι καθόλου αστειο...Μόλις χτιπισε το κουδούνι μπήκα στη ταξη και παρακολουθησα το μάθημα της Ιστοριας... Μα καλά δεν μας λειπουντε??πρώτη μερα Ιστορία ??ΕΛΕΟΣ!!
Ή μερα πέρασε σχετικά γρυγορα και ήρθε το σχολασμα . Είπαμε με τα κορίτσια να πάμε στα starbucks για καφέ . Και έτσι κάναμε...
**Στα starbucks**
Ρ-Εγω θα παρω φραπουτσινο..λέει ή Ραφαελα στην κοπέλα πίσω από τον παγκο..
Κ(οπελα)-Ερχετε ... Εσεις??
Κ-Εγω ένα φραπέ με γάλα..
Κ-Μαλιστα
Π-Εμμ και εγω φραπέ αλλά χωρίς γάλα..
Μει-Εγω εναν Γαλλικό .
Κοπ-Ναι εσείς ?
Ελ-Και εγώ φραπουτσινο με γαλα
Φ-Και εγώ φραπε με γάλα..
Νι-Εγω ένα τοστ..
Κοπ-Ενταξη και εσείς??
Α-Εγω θα ήθελα έναν Γαλλικό ..
Κ-Ωραια ευχάριστουμε που ήρθατε ... Σε λιγο ερχονται οι καφέδες και το τοστ σας..
Ετσι πηγαμε και καθησαμε σε ένα τραπέζι και περιμέναμε τοις παραγγελιες μας ..
Εκείνη την στιγμή σηνεβει το ποιο περίεργο πραγμα....
ΔΥΟ ΤΥΠΟΙ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΕΙΣΒΑΛΑΝΕ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ!!!!
Κλ(ευτες)-ΨΗΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΟΣΑ ΛΕΥΤΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!!!
όλοι στο μαγαζί είχαν τρομοκρατιθει!!! Έτσι βγαλανε όλοι τα λευτα τους και τα πετάξανε στους κλευτες!!! Αυτό κάναμε και εμείς !
Κλ-ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ !!
Είπε ενώ ο άλλος πήγε προς στις καμερες και τοις ξεριζοσε!!!Αυτό το σώμα μου φενερε γνωστό ομος....και από τοις τρυπες στη μάσκα είδα τα καταγάλανα μάτια του!!
Λοιπον??Πως σας φάνηκε???
PS σορρυ που είναι μικρό!!
Vote and comment!!!
Τα λεμε...μπαιι!!!
YOU ARE READING
Μην σταματας να προσπαθεις...
RomanceΗ Αγάπη . Ένα 17χρονο κορίτσι που ζει Θεσσαλονίκη Ο Μανος . Ένα 17χρονο αγόρι που μετακομίζει από την Αθήνα. Θα συλλέξουν οι ζωές τους ή μηπως θα είναι δύο εχθροί;; Διαβάστε για να μαθετε! ✅Please don't copy the story!